بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
معاون امنیتی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین کشور گفت: کاملا مهیای بازگشایی مرز خسروی هستیم و در صورت آمادگی طرف عراقی بلافاصله اقدام به بازگشایی این مرز برای تردد زائرین اربعین خواهیم کرد.
تدبیر24»محمدحسین ذوالفقاری در ستاد اربعین استان کرمانشاه که عصر امروز(چهارم آبان) در مرز خسروی برگزار شد، با تقدیر از تلاش مسئولین استان کرمانشاه برای مهیا ساختن مرز خسروی، اظهار کرد: همه دست اندر کاران اربعین در کرمانشاه خوب کار کرده اند و پویایی در مرز خسروی مشهود است. استاندار کرمانشاه نیز در همین مدت کوتاه حضورشان در استان تلاش های خوبی برای آماده سازی مرز خسروی داشته اند.

ذوالفقاری با اشاره به آماده شدن مرز خسروی برای عبور زائرین گفت: در داخل کشور کاملا مهیای بازگشایی مرز پرویز خان هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط در مرز عراق  بلافاصله اقدام به بازگشایی این مرز خواهیم کرد.

وی با اشاره به تامین امنیت مرز خسروی، گفت: طرح ویژه  امنیتی در این مرز توسط کمیته امنیت با همکاری مشترک طرفهای ایرانی و عراقی اجرا شده و از این بابت هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

معاون امنیتی وزیر کشور افزود: نیازهای باقی مانده در مرز خسروی باید تا روز شنبه  تأمین شود.

وی گفت: ستاد هماهنگی خدمات مرزی اربعین لازم است از فردا در قصر شیرین مستقر و به محض بروز هر گونه مشکل احتمالی نسبت به رفع مشکل اقدام کند..

ذوالفقاری افزود: عملکرد مطلوب ما در اولین سال عبور زائرین از مرز خسروی بهترین تبلیغ برای پایداری این مرز در سالهای آتی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از آمادگی کامل انتظامی استان به منظور تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی در جلسه قرارگاه اربعین که با حضور فرمانده مرزبانی استان و روسای پلیس‌های تخصصی در مرز خسروی برگزار شد، گفت: تجهیزات و امکانات لازم به منظور برقراری نظم و امنیت در مرز خسروی فراهم شده است. علاوه بر این کارکنان انتظامی استان نیز در تمامی رده‌ها در آماده‌باش هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ماموران پلیس راه به منظور تسهیل در ترددها آمادگی کامل دارند و در زمان‌هایی که نیاز باشد محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌کنند.

امان اللهی با بیان اینکه ماموران انتظامی استان و یگان ویژه نیز به منظور برقراری نظم و امنیت آماده هستند، گفت: برقراری امنیت و نظم بهترین هدیه ماموران نیروی انتظامی به زائران سید و سالار شهدا است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: باتوجه به بازگشایی مرز خسروی بر روی زائران اربعین حسینی، از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های مناسب برای تردد ایمن و راحت زائران در استان انجام شده است. سبزپوشان ناجا در کرمانشاه آماده خدمت به زائران اربعین حسینی هستند. خدمت به زائران عتبات عالیات افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود. همچنین پرسنل انتظامی به منظور برقراری امنیت در طول مسیر نیز در آماده باش هستند و پس از آغاز تردد زائران در کنار موکب‌ها و محل‌های توقف زائران مستقر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب به منظور تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: سازوکارهای مناسب به منظور تامین گیت‌های تردد ورود و خروج با همکاری اداره کل راه و شهرسازی فراهم شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها