بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دشمن صهیونیستی را مسئول ترور "توفیق ابونعیم"، فرمانده نیروهای امنیتی در نوار غزه معرفی کرد و از جنبش فتح خواست روند اجرای آشتی ملی را تسریع کند.
تدبیر24»اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز جمعه پس از ملاقات ابو نعیم در بیمارستان و جویا شدن وضعیت سلامت او، تاکید کرد که شکست این اقدام جنایتکارانه را به ملت فلسطین، امت اسلام و اسرای فلسطینی تبریک عرض می‌کنم.

هنیه افزود: عامل این جنایت هر کسی که باشد، مطمئنا مسئول اصلی آن دشمن صهیونیستی و مزدورانش هستند.

وی اشاره کرد که هدف از چنین جنایتی، بازداشتن حماس از پایبندی به حقوق ملت فلسطین و مقاومت تا آزادسازی کامل این سرزمین است.

اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد: آنان که گمان می‌کنند با چنین جنایت‌هایی می‌توانند ما را از ادامه مسیرمان به سمت تحقق آشتی و وحدت ملی بازدارند، کاملا در اشتباه هستند.

هنیه تاکید کرد که جنبش متبوعش راه خود به سمت آشتی ملی و برچیدن دودستگی و اختلافات داخلی را ادامه می دهد.

وی از جنبش فتح و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست در روند اجرای آشتی ملی تسریع کنند تا دستان تمامی توطئه گران و آنان که می‌خواهند این آشتی را به شکست بکشانند، قطع شود و جبهه داخلی برای مقابله با اینگونه تجاوزات و توطئه‌ها بیش از پیش تقویت شود.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین اظهار داشت که سازمان اطلاعات مصر طی تماسی تلفنی وضعیت سلامت توفیق ابو نعیم را جویا شده و ضمن اعلام همبستگی با او، این جنایت بزدلانه را هم محکوم کرده است.

اسماعیل هنیه از سازمان اطلاعات مصر به خاطر تلاش‌ها و پیگیری همیشگی اوضاع فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

هنیه از رامی حمدالله، نخست وزیر دولت وفاق ملی نیز خواست از هیچ تلاش و اقدامی برای کشف جرئیات این جنایت و بازداشت و محاکمه عاملان آن دریغ نکند.

این در حالی است که ایاد بزم، سخنگوی وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در نوار غزه ظهر جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ترور نافرجام توفیق ابو نعیم فرمانده نیروهای امنیتی در نوار غزه خبر داد و گفت او در این حادثه زخمی شده و به بیمارستان انتقال داده شده اما اکنون وضعیت مناسبی دارد.

بزم تاکید کرد که سرویس‌های امنیتی نوار غزه تحقیقات فوری و گسترده ای را برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز کرده‌اند.

گروه‌های فلسطینی طی بیانیه‌هایی جداگانه، این اقدام جنایتکارانه را به شدت محکوم کرده و گفتند که هدف از آن برهم زدن اوضاع غزه، ضربه زدن به امنیت غزه، خدمت به اهداف و خواسته‌های دشمن صهیونیستی و به شکست کشاندن آشتی ملی فلسطین است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها