ويروس بي‌اعتمادي تاجرنیا

ويروس بي‌اعتمادي

موضوع ويروس كرونا و نگراني كه از ابتلا به آن مطرح شده است، به نظر مي‌رسد تبعات بيشتري از خطرات و پيامدهاي ناشي از فراگير شدن آن داشته باشد.
نگاه جناحي ،آفت عدالت هاشمی

نگاه جناحي ،آفت عدالت

يكي از آفاتي كه همواره دستگاه قضا را تهديد مي‌كند همين غلبه نگاه سياسي جناحي بر نگاه عدالت‌محور است.
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 22
کد خبر: ۹۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
اغلب به کسانی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارند پیاده روی پیشنهاد می‌شود. این سوال برای افراد مختلف پیش می‌آید که آیا پیاده روی برای کاهش وزن کافی است؟
تدبیر24»در سال‌های اخیر ورزش‌هایی همچون کراس فیت، اینتر وال و غیره پر طرفدار شده‌اند. با این حال پیاده روی همچنان جزو ورزش‌هایی است که محبوبیت زیادی دارد و به افراد برای کاهش وزن پیشنهاد می‌شود.

پیاده روی فواید زیادی دارد و ارزش ‌اضافه شدن به برنامه ورزش را دارد. پیاده روی هزینه زیادی ندارد و به مفاصل فشار وارد می‌کند. پیاده روی نیاز به لوازم خاصی ندارد.

پیاده روی باعث افزایش ایمنی بدن و قدرتمند شدن استخوان‌ها می‌شود.

پیاده روی به شما کمک می کند تا به میزان فعالیت پیشنهاد شده در هفته‌ برسید. انجام ورزش‌های مختلف در طول هفته‌ در صورتی که با نشستن مداوم همراه باشد، نمی‌تواند کافی باشد و به همین دلیل پیاده روی در دیگر ساعات روز می‌تواند بیشتر به افزایش فعالیت هفتگی و در نتیجه‌ جلوگیری از بیماری‌ها کمک کند.

سعی کنید در کنار پیاده روی ورزش‌های قدرتی را نیز در برنامه خود داشته باشید.

در روزهایی که پیاده روی نمی کنید ورزش‌ قدرتی انجام دهید. انجام دو جلسه ورزش قدرتی در هفته‌ کافی است.

اگر پیاده روی به تنهایی انجام شود قدرت بدن افزایش پیدا نمی‌کند و عضلات شکل نمی‌گیرند.

برچسب ها: تدبیر24 ، پیاده روی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها