بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
ساعت پل نیومن بازیگر سرشناس هالیوود در حراجی با قیمتی سرسام‌آور فروخته شد.
تدبیر24»در یک حراجی در شهر نیویورک ساعت پل نیومن چیزی نزدیک به 18 میلیون دلار قیمت گرفت. جوان وودوارد همسر پل نیومن این ساعت را سال 1969 هنگام فیلمبرداری «Winning» به او هدیه داده بود.

نیومن که سال 2008 در 83 سالگی درگذشت این ساعت را در بعدها در مسابقات ماشین‌سواری استفاده می‌کرد.

قیمت پایه ساعت در حراجی یک میلیون دلار در نظر گرفته شده بود اما در نهایت یک خریدار تلفنی ساعت را با قیمت باورنکردنی 17 میلیون و 800 هزار دلار خرید.

این قیمت برای یک ساعت مچی در هیچ حراجی دیگری تکرار نشده است و رکوردی تازه در این زمینه محسوب می‌شود.

پل نیومن در فیلم «Winning» نقش یک راننده مسابقات اتومبیلرانی را بازی می‌کرد که در مسابقات 24 ساعته لمان شرکت می‌کند. به خواسته همسر نیومن روی بدنه ساعت جمله «با احتیاط بران» حک شد. نیومن یک بار در سال 1965 بر اثر تصادف با موتورسیکلت به شدت زخمی شده بود.

این ساعت در نهایت به جیمز کاکس نامزد دختر پل نیومن هدیه شد و اکنون صاحب تازه‌ آن ناشناس است. کاکس بخشی از مبلغ فروش ساخت را به بنیاد پل نیومن اهدا می‌کند. نیومن این بنیاد را در سال 2005 پایه گذاشت.


ساعت 72 میلیارد تومانی آقای بازیگر + عکس
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها