بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک شهرستان رابر از دقایقی پیش با ورود پیکر حاج حسن سلیمانی به مسجد جامع اهل بیت این روستا آغاز شد.
تدبیر24»مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک شهرستان رابر از دقایقی پیش با ورود پیکر حاج حسن سلیمانی به مسجد جامع اهل بیت این روستا آغاز شد.

در این مراسم، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، رییس کل دادگستری استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، قالیباف شهردار سابق تهران، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه، سیدحیدر حکیم بردارزاده شهید حکیم، سیدمحسن حکیم پسر شهید حکیم، دادستان انقلاب مرکز استان کرمان، مهمانانی از کشورهای لبنان، سوریه و عراق و سایر شخصیت های لشکری و کشوری حضور دارند.

9:02 براساس این گزارش قرائت زیارت عاشورا بر پیکر ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

9:06 آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان تا دقایقی دیگر نماز را بر پیکر حاج حسن سلیمانی اقامه می‌کنند.

9:41 آغاز مراسم تشییع پیکر حاج حسن سلیمانی از مسجد جامع اهل بیت به سمت بهشت زهرای روستای قنات ملک

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه

آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت پدر فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

اطلاعیه سپاه درباره مراسم درگذشت پدرسردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت درگذشت این پدر مؤمن و انقلابی به خانواده معزی بویژه سردارسرلشکرپاسدار قاسم سلیمانی و قدردانی از ابراز لطف و همدردی آحاد مردم و مسئولین اعلام کرد:
نظر به درخواست‌های مکرر مردم قدر شناس ایران اسلامی برای اطلاع از زمان برگزاری آیین‌های تشییع ،تدفین و ترحیم در استان کرمان برای شرکت در آن و راضی نبودن سردار سلیمانی در به زحمت افتادن هموطنان عزیز، مراسمی در تهران برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می گردد.

زمان مراسم ترحیم ابوی سردار قاسم سلیمانی در کرمان

مراسم ترحیم ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 11 آبان ماه جاری در مسجد جامع این روستا برگزار می‌شود.

هم چنین مراسم ترحیمی نیز در عصر روز جمعه 12 آبان ماه جاری از ساعت 14:30 تا 16:30 در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، تشییع پیکر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها