بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مدافع فصل گذشته پرسپولیس برای گرفتن طلبش به باشگاه آمد.
پرسپولیس سه شنبه موفق شد در ورزشگاه تختی با شکست سایپا به صدر جدول رده بندی برگردد و دوباره در بالاترین جای جدول قرار بگیرد و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ هفدهم نام بگیرد.

از طرفی درست در زمانی که مدیران پرسپولیس دنبال راهی برای قانع کردن کنفدراسیون فوتبال آسیا بودند، محمدامین آرام‌طبع با حکم کمیته انضباطی راهی باشگاه شد.

باشگاه 400 میلیون تومان به این مدافع (که در یک فصل، تنها در دو بازی برای پرسپولیس به میدان رفت) بدهکار است و آرام‌طبع، دنبال دریافت این پول خود می باشد.

باید دید مسئولان باشگاه سرخپوش تهرانی با این مورد جدید چه کار می کنند و چه تصمیمی برای مدیریت این بحران جدید خواهند داشت. بدون تردید این بدهی برای بازیکنی که اصلا به کار پرسپولیس نیامد دشوار خواهد بود.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها