بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران از عدم تغییر نام شورای شهر تهران به شورای شهر تهران، ری و تجریش خبر داد.

تدبیر24»ابراهیم امینی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سرانجام تغییر نام شورای شهر تهران به شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در خصوص تغییر نام شورای شهر تهران دو جلسه مفصل در کمیسیون نظارت و حقوقی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسات فرماندار شهر ری، فرماندار شمیرانات و جمعی از مسئولان شهر تهران حضور داشتند، گفت: بنده هم با معاون سیاسی استاندار تهران در خصوص تغییر نام شورای شهر تهران به شورای تهران، ری و تجریش صحبت کردم که نهایتا به این جمع‌بندی رسیدیم که اسم شورای شهر تهران تغییر نکند.

امینی با بیان اینکه نام شورای شهر تهران به شورای شهر تهران، ری و تجریش تغییر نخواهد کرد و سردر ساختمان شورا نیز تغییر نمی‌کند، گفت: اما مقرر شد در سربرگ اعضای شورا قید شود "حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش".

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت این عدم نام‌گذاری گفت: واقعیت این است که شهر ری و نه شهرستان و همچنین تجریش هر کدام بخشی از مناطق شهرداری تهران هستند و نمی‌توانیم آنها را به صورت منفک شده در اسم شورای شهر بیاوریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها