بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
با حضور اقشار مختلف مردم؛
مراسم بزرگداشت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سایر شهرهای کشور در مقابل لانه جاسوسی در تهران و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.
تدبیر24»این مراسم بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه در سراسر کشور آغاز شد.
راهپیمایان با فریاد «مرگ بر آمریکا» حضور حماسی و پرشوری را به نمایش گذاشته ‌اند.
قرار است در مراسم امروز علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی سخنرانی کند.
یوم‌الله سیزدهم آبان که در تقویم کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی معرفی شده، سه برگ سرنوشت ساز از تاریخ انقلاب اسلامی را در خود جا داده است.
سیزدهم آبان سال 1343 حضرت امام خمینی(ره) به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحه ننگین و استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین آمریکا از سوی رژیم ستمشاهی تبعید شدند.
در تقویم رسمی کشور، 13 آبان به عنوان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
سیزدهم آبان سال 1357قیام دانش‌آموزان انقلابی معترض به ظلم و فساد رژیم شاه و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران به دستور آمریکا توسط گارد دژخیمان رژیم طاغوت در مقابل دانشگاه تهران به خاک وخون کشیده شد.
سیزدهم آبان سال 1358 در سالگرد شهدای دانش آموز، حماسه ای شکل گرفت و دانشجویان پیرو خط امام، پرچم عزت و افتخار حسینی را برافراشتند و سفارتخانه آمریکا را که به محلی برای جاسوسی و توطئه علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود، به تسخیر درآوردند و روزنه نفوذ دولت آمریکا را بستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها