بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کدام ماساژ بهتر است؟ این سوالی است که ذهن خیلی ها را درگیر می کند. ماساژ دادن برای تسکین درد تمام اعضای بدن مفید است و هر ماساژی برای یک جای بدن بیشتر اثر دارد
تدبیر24»کدام ماساژ بهتر است؟ این سوالی است که ذهن خیلی ها را درگیر می کند. ماساژ دادن برای تسکین درد تمام اعضای بدن مفید است و هر ماساژی برای یک جای بدن بیشتر اثر دارد. ماساژ درمان با توجه به دردی که دارید و اطلاعاتی که خودش دارد میتواند بهترین گزینه را برای ماساژ دادن شما انتخاب کند.

1- ماساژهای ملایم یکی از انواع ماساژ

حس درمانی

نقاطی که در دست ها و پاها از خود نسبت به یک محرک بیرونی عکس العمل نشان می دهند، به تمام نقاط بدن می رسند و از این طریق از فشار وارد بر این قسمتها را کاهش می دهند. این ماساژ گردش خون، و عملکرد ذهن و بدن را بهبود می بخشد.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی به "یوگا برای افراد تنبل” تشبیه شده و در آن تمام عضلات بدن کشیده می شوند و مفاصل نیز باز و بسته می شوند. این کار را باید از کف پای خود شروع کنید و کم کم آنرا به قسمت های بالایی هدایت کنید. با این ماساژ بدن شما از آن حالت خشکی در امده و "سطح انرژی” بدن نرمال می شود.

وَتسو

در ماساژ وتسو که یکی دیگر از انواع ماساژ است باید داخل آب گرم دراز بکشید. بعد قسمت های مشخصی از بدن شما ماساژ داده شود. به دلیل اینکه جاذبه در آب کمتر می شود ماساژ دهنده راحتتر کارش را انجام می دهد. در ماساژ وتسو شما بیشتر بر روی تنفس خود تمرکز کرده و در نتیجه به آرامش بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

 ماساژ کالیفرنیایی

ماساژ کالیفرنیایی یکی از انواع ماساژ است که در آن باید کل بدن را چرب کرده و سپس ضربه های آرامی را پشت سر هم به بدن وارد کنید. در ماساژ کالیفرنیایی مقدار بسیار کمی فشار وجود دارد. با این ماساژ کل بدن به آرامش رسیده و ذهن شما آرام می شود.

اِسالِن

ماساژ اسالن ماهیچه ها را منبسط  میکند. در این ماساژ گردش خون به وسیله مالش های طولانی مدت و ملایم تنظیم می شود. این ماساژ باعث آرامش عضلات و سیستم عصبی شده و در کنار آن به غدد لنفاوی و رگ های خونی کمک می کند تا تکسین بیشتری دفع کنند. این ماساژ جوانی و شادابی را تضمین کند.

کدام ماساژ بهتر است؟

2- ماساژ استخوانی یکی از انواع ماساژ

ماساژ استخوانی یکی دیگر از انواع ماساژ است که فواید زیادی هم دارد. در ماساژ استخوانی ماهیچه ها و استخوان ها ماساژ داده شده و شما را از شر فشار و استرس ذهنی و ماهیچه ای نجات می دهد. شما میتوانید از این ماساژ برای درمان استرس و مشکلات روحی و روانی استفاده کنید.

کدام ماساژ بهتر است

3- ماساژ های شدید یکی از انواع ماساژ

این ماساژها حالت ملایمی ندارند و شدید تر هستند. یکی از انواع آنها ماساژ آما است.

آما

بر اساس طب سوزنی چین باستان ماساژ آما بر روی قسمت های حساس بدن تاثیر گذاشته و میزان انرژی را تنظیم می کند. این ماساژ برای درمان استرس، کمر درد، اضطراب، سر درد، بیخوابی، و آرتروز مفید است.

4- ماساژ نقاط حساس یکی از انواع ماساژ

فشارهای دائمی معمولا بر روی نقاط حساس بدن تاثیر منفی می گذارند و سبب می شوند که مواد زائد در این قسمت ها انباشته شود. بنابراین ماساژ نقاط حساس باعث دفع تکسین و ترشح آندروفین در بدن شده و به درمان فشار ماهیچه ای و دردهایی که از طریق اسیب های ورزش، جراحی و تصادفات به بدن وارد می شود کمک میکند.

شیاتسو

همانند آما، شیاتسو نیز بر روی نقاط فشار کار می کند، اما علاوه بر آن بر روی گردش خون و کشش مفاصل نیز موثر است. ماساژ شیتاسو به تقویت سیستم دفاعی بدن و همچنین درمان کمر درد، سر درد، اسم، و خشکی ستون فقرات کمک می کند.

5- ماساژهای ورزشی یکی از انواع ماساژ

ماساژ های ورزشی بیشتر برای ورزشکاران کاربرد دارد و  بر روی ماهیچه های خاصی که ورزشکار بیشتر از آنها استفاده می کند انجام می شود. ماساژهای ورزشی احساس سستی و تنبلی را از بین برده و به التیام آسیب های ورزشی و جلوگیری از ورم کردن قسمت های مختلف بدن کمک می کند.

6-ماساژ سر یکی از انواع ماساژ

ماساژ سر برای ما فواید زیادی دارد. وقتی شما جمجمه که تمام اعصاب بدن انسان در آن است لمس می کنید، تنش و استرس کم شده و تمام عملکردهای نادرست بدن از بین می رود. ماساژ سر نوعی خود درمانی است که هر کس به راحتی می تواند آن را برای خودش انجام دهد. همچنین عملکرد کلیه سیستم ها بدن را نرمال می کند. ماساژ سر برای بیماری های گردن، ستون مهره ها و تمام بیماری هایی که به دلیل استرس رخ می دهد عالیست.

 

کدام روغن برای ماساژ بهتر است ؟

در این قسمت سه مورد از بهترین روغنهایی که برای ماساژ دادن خوبست را به شما معرفی می کنیم. سعی کنید حتما از این روغن ها برای تقویت پوست و مو و همچنین درمان درد و بیماری ها استفاده کنید.

1. روغن بادام شیرین برای ماساژ دادن

روغن بادام شیرین برای چرب کردن و ماساژ دادن بدن بسیار عالیست. روغن بادام به سرعت جذب پوست می‌شود و التهاب و خشکی پوست را درمان می کند.  بهترین زمان برای به کار بردن این روغن برای موها نیم ساعت قبل از حمام کردن است. یاداوری میکنیم این روغن برای ماساژ سر و تقویت مو ها هم استفاده می شود.

2. روغن نارگیل برای ماساژ

روغن نارگیل برای ماساژ بدن بسیار مناسب است. از فواید روغن نارگیل میتوان به از بین بردن ترک‌ های پوستی و کاهش خشکی، برطرف کردن پینه‌ های دست‌ ها، آرنج، کف پا و قوزک، کاهش اثرات آفتاب سوختگی و …. اشاره کرد. اگر موقع خرید دیدید کمی سفت است باید آن را کمی گرم کنید.

3. روغن زیتون بهترین روغن برای ماساژ

یکی از بهترین روغن ها برای ماساژ دادن ، روغن زیتون است. ماساژ با روغن زیتون برای پاها و یا مچ دست و کمر عالیست و درد آن را تسکین می دهد. همچنین روغن زیتون برای درخشندگی و نرمی پوست، لایه برداری پوست و بهتر شدن وضعیت گردش خون در بدن مناسب است.

برچسب ها: تدبیر24 ، ماساژ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها