بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه «تمام رسانه‌های استکباری تلاش می‌کنند راهپیمایی اربعین را محو یا سانسور کنند» گفت: با برگزاری این مراسم، دشمنان اسلام این پیام را دریافت می کنند که اسلام ناب به دور از افراط‌گری و رفتارهای خشونت آمیز است.

تدبیر24»حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه «راهپیمایی اربعین قدرت نرم شیعه را در میان افکار عمومی جهان متجلی می کند» اظهار داشت: این راهپیمایی نشان می دهد که قدرت تجمیع و همگراسازی امام حسین(ع) در نزد شیعیان از تمام قدرت‌های موجود معنوی جهان بیشتر است و تاکنون هیچ قدرت معنوی دیگری نتوانسته چنین اجتماعی را فراهم کرده و چنین جلوه‌هایی از عاطفه، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی را که در این راهپیمایی وجود دارد را به منصه ظهور برساند.

وی در ادامه افزود: شناخت این قدرت برای بسیاری از مادی‌گرایان و کسانی که هنوز به حقیقت دین پی نبرده‌اند، شاید مشکل باشد. بنابراین تبیین ابعاد گسترده این راهپیمایی و درک قدرت عظیم آن می تواند در دستور کار اندیشکده‌ها قرار بگیرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه «تمام رسانه‌های استکباری تلاش می کنند این راهپیمایی را محو یا سانسور کنند، زیرا از انعکاس این اقدام جهانی شیعه و تاثیر آن بر افکار عمومی جهان هراس دارند» خاطرنشان کرد: این راهپیمایی می تواند تاثیر زیادی بر بیدارسازی مردم جهان داشته باشد. اگر این رسانه‌ها اجازه دهند این سوال برای افکار عمومی جهان ایجاد می شود که دلیل برگزاری راهپیمایی اربعین چیست؟ پاسخ این سوال می تواند موجب آشنایی مردم با نهضت امام حسین(ع) و اهداف آن یعنی مقابله با ظلم و انحراف در دین شود.

ترقی در پایان تصریح کرد: با برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین دشمنان اسلام این پیام را دریافت می کنند که اسلام ناب به دور از افراط گری و رفتارهای خشونت آمیز همانند داعش است و چنان جاذبه عظیمی دارد که موجب انسجام و همبستگی مسلمانان می‌شود. این راهپیمایی اثبات می کند اگر مسلمانان دنبال یک رهبری و هدف واحد بوده و انرژی خود را برای برداشتن موانع ظهور ولی عصر  (عج) بسیج  کنند، هیچ قدرتی نمی تواند با آنها مقابله کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها