بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: راهپیمایی اربعین نشان از جایگاه دین در وحدت و همبستگی میان مسلمانان دارد که همه آنان به احترام امام حسین (ع) در کنار هم قرار می‌گیرند.

تدبیر24»حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ابعاد دینی، سیاسی و اجتماعی راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: اولین پیام این راهپیمایی که از سال 92 شمسی که در آن 300 هزار نفر به راهپیمایی رفتند تا امروز که این جمعیت بالغ بر 20 میلیون نفر شده است، این است که دو کشور ایران و عراق که هشت سال در برابر هم ایستاده بودند بعد از سقوط صدام با یکدیگر برادر و پایه‌گذار راهپیمایی اربعین شدند و این نشان از جایگاه دین در وحدت و همبستگی میان مسلمانان دارد که همه آنان به احترام امام حسین (ع) در کنار هم قرار می‌گیرند.

وی افزود: پیام دوم این راهپیمایی این است که همایش و نمایشی را برگزار کنند تا پاسخی به جمله «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) باشد و نشان دهد که مسلمانان همچنان خود را وامدار قیام آن امام شهید می‌دانند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه سومین پیام راهپیمایی اربعین این است که قدرت و انرژی دین و جایگاه آن به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار کرد: ما امروز شاهد این هستیم که در راهپیمایی اربعین از تمام کشورها اعم از یک آفریقایی و یک آلمانی و یک عراقی و ایرانی در آن شرکت می‌کنند تا نشان دهند که وقتی پای دین در میان باشد ظرف یک روز چند ده میلیون نفر مسلمان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و این از جایگاه و انرژی و قدرت دین سرچشمه می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها