بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۹۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
طیبه سیاوشی در گفتگو با تدبیر24 :
ما وزارت نفت را یک وزارت خانه مردانه میبینیم ولی استفاده آقای زنگنه از توانمندی زنان واقعا قابل تقدیر است. امیدوارم این مساله الگویی برای سایر وزارتخانه ها باشد.
تدبیر24»طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد فراکسیون زنان به خبرنگار تدبیر24 گفت: لیست امید با ورود به جریان انتخابات مجلس دهم گفتمانی را به راه انداخت و آن حضور 30 درصدی زنان در عرصه سییاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود. به نظر من این گفتمانی را که جریان اصلاح طلبی در سال 94 به جریان انداختند، تداوم پیدا کرد و تاثیرات آن را در مصوبات شورای عالی اداری دیدیم. در واقع در آخرین مصوبه دولت یازدهم  این تاثیرات دیده شد. 

سیاوشی افزود: تاثیرات این مصوبه را می توانیم در جاهای مختلف می بینیم. هم بر اساس مصوبات شورای عالی اداری و هم بر اساس منشوری که فراکسیون تهیه کرد و ما این منشور را به همه وزرا دادیم و از آنها خواستیم از توانمندی زنانی که سال ها است به عنوان کارشناس در دستگاه ها کار می کنند استفاده کنند. 

این عضو فراکسیون زنان در مورد انتصاب اخیر قائم مقام وزیر نفت گفت: خدمت دوستان عرض کردم که ما وزارت نفت را یک وزارت خانه مردانه میبینیم ولی استفاده آقای زنگنه از توانمندی زنان واقعا قابل تقدیر است. امیدوارم این مساله الگویی برای سایر وزارتخانه ها باشد.

این نماینده مجلس در پایان درباره مقایسه عملکرد فراکسیون زنان مجلس دهم با زنان مجلس نهم افزود: ما قصد رقابت با سایر دوره های مجلس را نداریم. من نماینده مجلس هستم و از حداکثر توان خود را برای احقاق حقوق مردمی که به من رای دادند استفاده خواهم کرد. در این زمینه تلاش خود را خواهم کرد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها