بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۰
شناگر کیشی به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدای عملیات مروارید ناوچه پیکان که در هفتم آذرماه سال 1359 واقع شد، مسافت 28 کیلومتری بندر آفتاب تا جزیره کیش را با موفقیت شنا کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، این برنامه با همکاری معاونت ورزش و آموزش سازمان منطقه آزاد کیش و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و به مناسبت سالروز 7 آذرماه مصادف با سالروز عملیات مروارید و شهدای ناوچه پیکان در سال 1359، برگزار شد که طی آن شناگر جوان کیشی مسافت 28 کیلومتری بندر آفتاب تا جزیره کیش که هفت ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید را پیمود و در میان استقبال گرم مردم و مسئولان ورزش به ساحل اسکله جزیره کیش رسید.

سردار کمانگرپور در پایان مراسم استقبال در جمع خبرنگاران گفت: دوست دارم در میادین جهانی برای کشورم ایران افتخاری کسب کنم و امروز از پدر و مادرم و همچنین مربیان خوبم به ویژه علی نرگسی، ناخدا یکم توسلی، فرماندهی و کادر پرسنل مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان، حشمت اله اجاق، اسماعیل عبادی، جعفر درویش زاده و البته مسئولان ورزش کیش، جلالی مدیریت جدید ورزش کیش و مردم شریف جزیره کیش که همیشه به من لطف داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

قهرمان شنای استقامت کشور ضمن ابراز گلایه نسبت به عدم توجه کافی به دو رکورد قبلی شنای استقامت خود در رسانه‌ها، اظهار داشت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس و دهه فجر از جزیره هندروابی و بندر آفتاب به جزیره کیش دو رکورد به ثبت رساندم، اما متأسفانه هیچ‌گونه پوشش خبری داده نشد و هنوز هم مسئولان ورزش کیش حکم‌های مرا نداده‌اند و این در حالی است که هنوز لب‌های من از نمک دریا می‌سوزد.

این رکورددار شنای استقامت کشور در پایان تأکید کرد: شنای استقامت در دریا و در سرما و گرما خیلی سخت است، اما من با عشق به خلیج فارس و شهدای اسلام در دریا شنا می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها