بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از شنبه (۲۰ آبان ماه) کار خود را آغاز می‌کند و تا ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.
تدبیر24»یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال ساعت ۱۰ صبح روز شنبه (۲۰ آبان) با حضور سید عباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) و سید مرتضی موسویان (رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در مصلی تهران برگزار می‌شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال است که انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها به صورت مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آن به گفتگو با مسئولان و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته می‌شود.

روزانه ۱۰ جایزه دیجیتالی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

جواد موحد، مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از اهدای روزانه ۱۰ جایزه دیجیتالی به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه خبر داده است. «با هدف تقدیر از شرکت‌کنندگان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، جوایز نفیسی تهیه شده که قرار است روزانه و به قید قرعه به آنها اهدا شود. این جوایز گجت‌های دیجیتالی مانند تبلت خواهند بود که توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تهیه شده و در قرعه‌کشی‌های روزانه به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اهدا خواهد شد.»
 

برگزاری دو استارتاپ  تولید محتوای دیجیتال

همچنین امیرحسین اسدی، دبیر بخش کسب‌وکارهای نوپای یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در این نمایشگاه خبر داده است. او با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی، اظهار کرد: در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال دو رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتالی برگزار خواهد شد. این دو رویداد شامل دو بخش آزاد و ویژه دانش‌آموزی خواهد بود که در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

اسدی افزود: در همین راستا در روز ۲۴ آبان نشست آموزش رایگان تولید محتوا در فضای مجازی توسط استاتید مجرب شتاب‌دهنده ابر زندگی برگزار شده و ۲۵ آبان از ساعت ۱۰ الی ۱۹ رویداد استارتاپی تولید محتوا برگزار خواهد شد. همچنین موضوع تولید محتوا در این رویداد آزاد است و می‌تواند شامل مواردی همچون سبک زندگی، سلامت، ورزش، رسانه‌ها و دیگر موارد باشد. محورهای این رویداد نرم‌افزارهای تلفن همراه، وب‌سایت، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.abrezendegi.ir/digitalmedia مراجعه کنند.
 

استقرار استودیوهای برنامه‌سازی و اولین تلویزیون نمایشگاهی

حمید ضیایی‌پرور، قائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از استقرار اولین تلویزیون نمایشگاهی ایران در این نمایشگاه خبر داده است؛ «یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است. این تلویزیون نمایشگاهی مجهز به امکانات استودیویی هوشمند است و با عنوان تلویزیون سرآمد به تولید و پخش برنامه خواهد پرداخت.

 ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتالقائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال ادامه داد: برنامه‌های تلویزیون سرآمد با محوریت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی تهیه و در تمامی ساعات برگزای نمایشگاه برای بازدیدکنندگان پخش خواهد شد. انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آنها به گفت‌وگو با مسئولین و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته خواهد شد.

برگزاری ۱۲۰ نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال

به گفته مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال قرار است  ۱۲۰ نشست و کارگاه تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در این نمایشگاه برگزار شود.

به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، مجید شفیعی اظهار کرد: حضور عموم علاقه‌مندان در این کارگاه‌ها آزاد و رایگان است و به شرکت‌کنندگانی که پیش از شروع نمایشگاه نسبت به ثبت نام در این نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در سامانه اینترنتی سرآمد اقدام کرده‌ باشند، پس از پایان نمایشگاه، گواهی معتبر از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعطا خواهد شد. موضوعات این نشست‌ها و کارگاه‌ها شامل مواردی چون کسب‌وکار مجازی، سواد فضای مجازی، آموزش نرم‌افزارهای تخصصی حوزة نشر دیجیتال، آموزش راه‌کارهای تولید و نشر محتوای فضای و مشاوره‌های تخصصی سازمان‌ها و مراجع قانونی مرتبط با حوزه فضای مجازی است.

مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال همچنین با اشاره به مشاوره با اساتید و متخصصان حوزه فضای مجازی برای برگزاری این نشست‌ها و کارگاه‌ها، تاکید کرد: شرط صدور گواهی معتبر برای افراد ثبت نام در سامانه اینترنتی سرآمد است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

* اطلاعات این گزارش از  ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال برگرفته شده است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها