بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان از روز دوشنبه (۲۲ آبان‌ ماه) و با برگزاری دیدارهای هفته اول و دوم در خانه تکواندو کار خود را آغاز می‌کند.
تدبیر24»شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم" از روز دوشنبه (۲۲ آبان‌ماه) با برگزاری دو هفته و حضور یازده تیم در فدراسیون تکواندو آغاز می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال شرق و لوازم خانگی کن، رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در هفته نخست و دیدار اول تیم پاس قوامین و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر می‌روند و پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی و لوازم ورزشی کوروش رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در سومین پیکار کلینیک بهبد کرج برابر ملوان نداجا صف آرایی می‌کند. تعاونی انقلاب شهریار و پالایش نفت آبادان در مبارزه چهارم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در دیدار پایانی هیات تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت‌های هفته دوم

تیم پاس قوامین - تیم لوازم ورزشی کوروش

تیم دانشگاه آزاد اسلامی - تیم پالایش نفت آبادان

تیم تعاونی انقلاب شهریار - تیم لوازم خانگی کن

تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم - تیم هیات تکواندو شمال ‌شرق

تیم ملوان نداجا - تیم شهرداری ورامین

تیم کلینیک بهبد کرج (استراحت)

به‌ گزارش ‌ایسنا، در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو تیم دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربیگری سیدنعمت خلیفه عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، تیم شهرداری ورامین با هدایت پیام خانلر خانی، عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم پاس قوامین با هدایت مرتضی سلطانی بر سکوی سوم ایستاد.

تیم‌های لوازم خانگی کن، یاسین پیشرو البرز، شهدای مدافع حرم ساری، هیات تکواندو شمال ‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه نیز در رده چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها