بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
شهردار منطقه دو خبر داد
شهردار منطقه 2 از روند اجرايي پروژه‌هاي مشارکتي غيرفعال حوزه سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي و املاک ديدن و بر تکميل پروژه هاي ناتمام و تسريع در بهره برداري آن تاکيد کرد.
تدبیر24» رسول کشت پور شهردار منطقه  طي بازديدي که با حضور مديران ادارات برگزار شد از نزديک در جريان پيشرفت و روند اجرايي  پروژه‌هاي مشارکتي  نا تمام و غير فعال قرار گرفت.
وي در حاشيه اين بازديد ضمن تاکيد بر رعايت نکات HSE  ( بحث ايمني و کاهش خطر ) به اهميت فعال شدن پروژه ها تاکيد کرد وخواستار آسيب شناسي و علت يابي تعطيلي و توقف عمليات کار شد ودر ادامه گفت: ميبايست مستندات صلاحيت فني ، اجرائي و مالي مجريان پروژه ها ، مورد بازبيني و بازنگري قرار گرفته و پس از تائيد صلاحيت فني و  اجرايي فعاليت پروژه ها ، توسط واحد کنترل پروژه منطقه و  از طريق روش CPM  ( روش مسير بحراني ) که در راستاي  اجراي هر فعاليت بر اساس دو زمان " زمان طبيعي که طي آن فعاليت با هزينه‌اي طبيعي انجام مي‌‌پذيرد"  و " زمان فشرده که براي انجام فعاليت طي آن‌مدت کوتاهتر - طبيعتاً به‌صرف هزينه بيشتري نياز مي‌رود"  صورت مي پذيرد را طراحي و برنامه ريزي نموده تا بتوانيم با کمترين هزينه مناسب در کمترين زمان مناسب به بهره برداري کيفي از پروژه ها بپردازيم .
وي همچنين  يکي ديگر از مصوبات بازديد از پروژه هاي مشارکتي ، پيشنهاد اجرايي نمودن  شناسنامه دار کردن املاک منطقه و پروژه هاي مشارکتي با هدف ايجاد قابليت توليد ارزش افزوده  به نفع شهروندان  از سوي شهردار منطقه بود ،که در دستور کار اداره املاک قرار گرفت.
رسول کشت پور شهردار منطقه از پروژه 18 هکتاري باغ راه فدک بازديد و اظهار داشت :
ايجاد جاذبه هاي گردشگري در اين پروژه مي تواند باعث جلب و جذب شهروندان شده و فرصتهاي جديدي براي سرمايه گذاري با توجه به نياز شهروندان و سرانه هاي فضاي سبز هر شهروند ايجاد کند .
کشت پور در پايان بازديد اين نويد را به شهروندان داد ، که اميد است ضمن طراحي و اجرايي نمودن رينگ دوچرخه سواري (شرق به غرب ) از محدوده ي اتوبان چمران تا پارک پرديسان ، شاهد رشد فرهنگ دوچرخه سواري و تشويق همه به استفاده از اين وسيله غير آلاينده براي ايجاد محيط زيست سالم و صرفه جوئي در زمان و آرامش شهروندان باشيم .
برچسب ها: تدبیر24 ، تسریع
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها