بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
دفتر رییس‌جمهور اعلام کرد
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور با تکذیب اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر "بررسی ایجاد تعییرات در ساختار دولت در جلسه اخیر سران قوا و توافق ضمنی بر روی آن" گفت: در جلسه اخیر سران محترم سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این زمینه نیز صحت ندارد.
تدبیر24»پرویز اسماعیلی افزود: در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل کشور و اولویت‌های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم‌گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار می گیرد. پیگیری مربوط به ساختار یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی خود را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

وی تاکید کرد: اعلام نادرست هرگونه مطالب  یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسوولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.

وی با اعلام اینکه "اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد" از رسانه ها خواست که در برابر رواج گمانه‌ها و شایعات بویژه در خصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسوول پیگیری کنند.

روز شنبه و پس از جلسه سران قوا، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه ای گفته بود که "در این جلسه سران قوا به بحث و بررسی پیرامون ایجاد تغییرات در ساختار دولت پرداختند و به توافقات ضمنی در این باره رسیدند." وی همچنین با ذکر جزییاتی مدعی شد که تفکیک و تعییرات در وزارتخانه های راه و شهر سازی، نفت، نیرو، کشور، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و ... از جمله توافقات در جلسه مذکور بوده است.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها