بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
لیگ برتر در این فصل هم چند "سورپرایز" برای طرفداران فوتبال داشت.
تدبیر24»برای معرفی پدیده‌های لیگ تا اینجای کار، بازیکنانی مورد ارزیابی قرار گرفتند که متولد ۱۳۷۳ و بیشتر هستند و حداقل در ۶ بازی از ۱۱ بازی تیم شان به میدان رفتند. از طرفی این فصل باید اولین فصلی باشد که این بازیکن به صورت قابل توجهی می‌درخشد. به عنوان نمونه علی علیپور در فصول قبلی هم خوب کار کرده و نمی‌توان به او پدیده گفت.

بازیکنی مثل حسین مهربان(پدیده مشهد) که این فصل در ۲۱ سالگی بازیهای خوبی در پدیده انجام داده فصل گذشته هم برای تیمش بازی کرده است، اما در این فصل بازیهایش خیلی بیشتر به چشم آمده است. امیرحسین کریمی در پیکان هم چنین شرایطی دارد. مهربان و کریمی را می توان در فهرست پدیده‌ها قرار داد چون در فصول قبلی چندان نامش مطرح نشد و هم اکنون هم تنها ۲۱ سال دارند.

یکی، دو بازیکن هم بوده‌اند که فقط در دو، سه بازی برای تیم‌شان به میدان رفتند که آنها هم در این فهرست قرار نگرفتند.

فرشاد محمدی‌مهر(پارس جنوبی)

به معنای واقعی پدیده این فصل بوده است. دفاع راست ۲۳ ساله پارس جنوبی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر عالی کار کرده است. او با کسب نمرات عالی از گروه آنالیز برنامه نود فعلا در جایگاه دوم بهترین بازیکنان قرار دارد و تا اینجای کار عنوان بهترین مدافع لیگ برتر را از آن خود کرده است.

پیام نیازمند(پیکان)

دروازه‌بان جوان پیکان به خوبی خود را به عنوان پدیده این فصل معرفی کرده است. نیازمند ۲۱ ساله از هفته ششم وارد ترکیب پیکان شد و دیگر جایگاه خود را به رحمان احمدی پس نداد. او در این شش هفته فوق‌العاده کار کرده است. ثبت چهار کلین شیت در چهار هفته و کسب نمرات عالی باعث شده تا نیازمند هم اکنون سومین بازیکن لیگ برتر باشد. او آنقدر خوب کار کرد که خیلی ها از دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی انتقاد کردند. نیازمند در یک قدمی فرشاد محمدی قرار دارد و فعلا این دو بازیکن بر سر پدیده لیگ بودن باهم رقابت دارند.

حسین مهربان( پدیده)

این بازیکن هجومی پدیده در این فصل نسبت به فصل قبل خیلی بهتر کار کرده است. او با ۲۱ سال بازیکن بیستم لیگ است.

امیر حسین کریمی(پیکان)

هافبک ۲۱ ساله پیکان یکی از عوامل موفقیتهای پیکان در این فصل است. کریمی از همان هفته اول حضور پررنگی در ترکیب پیکان داشت و هم اکنون با میانگین نمره ۲،۹۰ بازیکن سی و یکم لیگ است.

این چهار بازیکن فعلا در جدول بازیکنان لیگ برتر در رتبه های خیلی خوب قرار دارند. حفظ این رتبه‌ها اصلا آسان نیست و باید دید آنها تا پایان فصل هم می توانند هم همین گونه ادامه دهند.

جوانان تراکتور

باید به جوانان تراکتورسازی اشاره کرد. دست بسته یحیی گل محمدی باعث شد تا این مربی به جوانان میدان بدهد جوانانی که گل محمدی را ناامید نکردند.

فاخر تهامی ۲۱ ساله، امیر نصر آزادی ۲۱ ساله، محمد نادری ۲۱ ساله، علی طاهران ۲۰ ساله، محمدرضا آزادی ۱۸ ساله، محمد مسلمی پور ۲۰ ساله خوب کار کردند و با حفظ همین روند می‌توانند خود را به عنوان یک پدیده معرفی کنند.

از دیگر بازیکنان زیر ۲۳ سال هم نباید غافل شد. در همین استقلال شاید فرصت بازی بیشتر برای مهدی قائدی مهیا شود.

پرسپولیسی‌ها هم بشار رسن آماده را دارند که فعلا بازیهای کمی کرده است. دیگر تیم ها هم از این دست بازیکنان در فهرست نفرات خود دارند که منتظر هفته های بعدی اند.

طاهران، تهامی و نصر آزادی فعلا بازیکن چهلم لیگ‌اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها