بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از ارسال ۵۰۰ تخته پتو از شهر سنندج به مناطق زلزله زده خبر داد.

تدبیر24»اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جزییات حادثه زلزله ۷.۳ ریشتری در حوالی مرز کرمانشاه گفت: مناطقی از غرب و مرکز کشور براثر این زلزله لرزیده‌اند. ارزیاب‌ها به منطقه اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: استان‌های همجوار هم از لحاظ درمانی هم کمک‌رسانی در حال آماده‌باش هستند و با توجه به اینکه از مناطق زلزله زده درخواست پتو شده بود از شهر سنندج نیز ۵۰۰ تخته پتو به این مناطق ارسال شد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه شورای هماهنگی ستاد بحران کشور به ریاست وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شده است، اظهار داشت: مردم در مناطق زلزله زده لطفا آرامش خود را حفظ کنند و اطلاعات لازم از مناطق زلزله از خبرگزاری‌ها و صدا و سیما دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها