بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه زلزله زدگان کرمانشاه همچنان به آب شرب بسته‌بندی شده و مواد خوراکی نیاز دارند، گفت: عملیات آواربرداری از روز گذشته آغاز شد و مسیرها و خیابان‌هایی که تخریب شده بود، آوارهای آنها برداشته و بازگشایی شد.

تدبیر24»بازوند استاندار کرمانشاه گفت: عملیات آواربرداری از روز گذشته آغاز شد و مسیرها و خیابان‌هایی که تخریب شده بود، آوارهای آنها برداشته و بازگشایی شد. از امروز نیز آواربرداری واحدهای تخریب شده انجام می‌شود. بعدازظهر نیز جلسه ستاد بحران تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه از دیروز صبح خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان از طریق امداد هوایی آغاز شده است و در حال حاضر راه‌های ارتباطی کاملا باز است و برق 1920 روستا و 7 شهرستان وصل شده است البته در سر پل ذهاب و برخی بخش‌ها هنوز مشکلاتی وجود دارد.

استاندار کرمانشاه با تشکر از کمک‌های مردم و دستگاه‌های مختلف تاکید کرد: همچنان به آب شرب بسته‌بندی شده و مواد خوراکی نیاز  داریم.

به گزارش ایسنا، دکتر امیر بابلی رییس بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش نیز اظهار کرد: روز گذشته نوزاد دختری در بیمارستان صحرایی به دنیا آمد که مادرش نام او را زهرا گذاشت. علی‌رغم تألمات زیادی که با آن مواجه بودیم، تولد این نوزاد روحیه عجیبی به ما تزریق کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، آب شرب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها