بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
ارتش میانمار ماه ها بعد از آغاز دور جدید کشتار و خشونت علیه اقلیت روهینجا در این کشور مدعی شد که نیروهایش مرتکب خشونت در جریان عملیات‌ها در غرب این کشور نشده‌اند؛ عملیاتهایی که آوارگی بیش از ۶۰۰ هزار تن از مسلمانان قوم روهینجا را در پی داشته است.
تدبیر24»ارتش میانمار در بیانیه‌ای اعلام کرد، تحقیقاتی را درباره رفتار سربازانش در عملیات‌های انجام شده در ایالت راخین از زمان حملات شورشیان روهینجا در ۲۵ اوت تاکنون انجام داده است.

ارتش میانمار با طرح این ادعا که "نیروهای امنیتی این کشور به قوانین میانمار پایبند بوده‌اند" گفت، تحقیقاتش بر پایه مصاحبه با هزاران تن از ساکنان ایالت راخین انجام شده است.

این در حالی است که آوارگان روهینجایی که در بنگلادش به سر می‌برند می‌گویند نیروهای امنیتی میانمار دست به کشتار، تجاوز، غارت و سوزاندن صدها روستای متعلق به قوم روهینجا در جریان این عملیات‌ها زده‌اند.

این بیانیه ارتش میانمار در آستانه سفر فردا (چهارشنبه) رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا به این کشور منتشر شده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، مسلمانان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها