بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تحقیقات نشان داده به غیر از ورزش و رژیم موارد دیگری هم هستند که به جذاب شدن افراد کمک می‌کنند.
تدبیر24»همه افراد جذاب بودن را دوست دارند و وقتی صحبت از جذابیت می‎شود دو موضوع است که اول از هر چیز به ذهن هر انسانی می‎رسد، یکی ورزش و تمرین کردن و دیگری رژیم غذایی. اما موارد دیگری هم هستند که به جذابیت انسان‌ها کمک می‎کنند.

لبخند

محققان سوییسی رابطه‌ای بین خندیدن و جذابیت پیدا کرده است. هرچه مردم بیشتر بخندند و لبخند بزنند جذاب‌تر می‏‌شوند. در واقع حالت شاد صورت قابل انتقال است.

قرمز

طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۰ انجام شد افرادی که رنگ قرمز به می‎پوشند افرادی جذاب‌تر هستند و بیشتر زنان جذب مردانی می‎شوند که رنگ قرمز به تن دارند. همیشه پوشیدن لباس‌های رنگی اهمیت دارد، اما پوشیدن رنگ قرمز را فراموش نکنید.

خنداندن

تحقیقات ثابت کرده مردم بیشتر جذب افرادی می‌‏شوند که بیشتر آن‌ها را می‌خندانند. همیشه افرادی که روحیه و انرژی خوبی دارند می‌توانند دیگران را جذب کنند.

توجه

این که شما به همراهتان توجه کنید همیشه باعث می‎شود که جذاب‌تر باشید و مخصوصا اگر این توجه مختص شریک زندگی‎تان باشد عالی خواهد شد.

پاشنه بلند

طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۵ انجام شد، آقایان بیشتر جذب خانم‌هایی می‌‎شوند که کفش‎های پاشنه بلند می‎پوشند. در نظرسنجی انجام شده بین آقایان درصد بسیاری به بانوانی رای دادند که کفش پاشنه بلند به پا داشتند

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها