بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
در جدیدترین عملیات پلیسی، حدود ۱۱۰ سارق و کیف قاپ خشن که در قالب ۳۳ باند سرقت فعالیت می‌کردند، شناسایی و بازداشت شدند.
تدبیر24»سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح ضربتی پلیس تعداد ۳۳ باند قاچاق کالا و سرقت منهدم شدند و در همین راستا بیش از ۱۱۰ سارق دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: در قالب این طرح تمام پلیس‌های زیرمجموعه نیروی انتظامی به صورت تخصصی برای شناسایی و دستگیری سارقان فعالیت داشتند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۲۸ باند از این ۳۳ باند سرقت‌های مهم و خشن داشته‌اند،تصریح کرد:در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شدکسانی که دستگیر شدند سابقه جرم و دستگیری داشتند.

www.dustaan.com دستگیری ۱۱۰ سارق خشن در تهران +عکس

وی بیان کرد: یک باند چهار نفره سرقت و قاچاق موتور سیلکت در یکی از نقاط شهر اقدام به اوراق موتورها می‌کردند و موتورسیکلت‌های نو تولید می‌ کردند که درنهایت باند چهار نفره پس از شناسایی متلاشی شد
کشف ۷ میلیارد کالای قاچاق

وی در ادامه گفت: ۵ باند قاچاق کالا از جمله لباس و کفش شناسایی و منهدم شدند که ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه قاچاق ۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی از دستگیری ۱۵ تن از متهمان فراری خبر داد وگفت: این طرح با قدرت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پایتخت محل امنی برای جولان مجرمان نیست، افزود: پلیس با تمام توان و ظرفیت خود و با اقتدار و قدرت خود با مجرمان برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهیم مخلان جامعه در شهر جولان دهند.

سردار رحیمی بیان کرد: بیشترین جرم در شمال تهران اتفاق می‌افتد اما لازم می‌دانم به این نکته اشاره کنم که مجرمان از هر فرصتی برای دستبرد و سرقت استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: بیشتر خفت‌گیری‌ها از سوی معتادان صورت می‌گیرد و باید مسئولان تصمیم جدی را در این حوزه بگیرند.

برچسب ها: تدبیر24 ، دستگیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها