بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگیری قاتل فراری پس از گذشت سه ماه، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
تدبیر24»«رضا فیروزبخت» گفت: با تلاش مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی رودبارجنوب، قاتل فراری که از سه ماه پیش به اتهام قتل تحت تعقیب بود، دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در اواخر مردادماه امسال طی تماس تلفنی عوامل نگهبانی بیمارستان سیدالشهداء رودبارجنوب با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر کشف یک جسد در جلوی بیمارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که قاتل رد پایی از خود به جای نگذاشته و به صورت مداوم محل اختفای خود را تعییر می‌داد دستگیری وی با مشکل مواجه شده بود.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب افزود: پس از سه ماه  تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی، در نهایت محل اختفای متهم در استان فارس شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را در سطح شهرستان شیراز با همکاری عوامل انتظامی آن فرماندهی دستگیر کردند.

فیروزبخت خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده صراحتأ به جرم خود اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب با تقدیر از همراهی خوب مردمی در دستگیری این قاتل، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در همه نقاط اجازه نخواهد داد مجرمین و افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف پلید خود دست یابند.
برچسب ها: تدبیر24 ، قاتل فراری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها