بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه گفت، بیانیه مشترک اخیر روسای جمهوری روسیه و آمریکا فضایی جدید در روند ایجاد سازش در سوریه به وجود آورده است.
تدبیر24»استفان دی‌میستورا ، نماینده ویژه‌ سازمان ملل متحد در امور سوریه با گنادی گاتیلوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت‌وگو کرد.

در این گفت‌وگو، دی‌میستورا خاطرنشان کرد، بیانیه مشترک ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه و دونالد ترامپ، همتای آمریکایی وی شرایط و فضای جدیدی در روند سازش در سوریه ایجاد کرد.

در همین حال، معاون دستگاه دیپلماسی روسیه گفت‌، مذاکراتی ‌دقیق و سازنده با نماینده ویژه‌ سازمان ملل متحد در امور سوریه داشته است.

وی افزود: ما رایزنی‌های مفیدی درباره اقدامات آتی در راستای حل بحران سوریه داشتیم.

گاتیلوف تصریح کرد: بسیار مهم است که این نشست در زمانی درست و پس از بیانیه مشترک پوتین و ترامپ برگزار شد؛ بیانیه‌ای که در آن دو طرف بر حق حاکمیت و یکپارچگی اراضی سوریه تأکید و اقدامات بعدی برای مبارزه با تروریسم را تعریف کردند.

معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا درباره حضور نیروهای آمریکایی در سوریه نیز تصریح کرد: سازمان ملل حق ندارد به حضور نظامی در خاک کشورها اجازه دهد. مقابله با تروریسم ویزای ورود به برخی کشورهای خاص یا ائتلاف‌ها به منظور حضور نظامی در سوریه نیست.

گاتیلوف افزود: این اظهار نظر عجیبی است زیرا سازمان ملل نمی‌تواند با چنین مسائلی این گونه برخورد کند سوریه کشوری با حاکمیت مستقل و کشوری مستقل است و فقط دولت سوریه و مقامات آن می‌توانند خواستار حضور کشورهای دیگر در خاک خود شوند و سازمان ملل این حق را نمی‌دهد.

ماتیس اخیرا گفته بود، سازمان ملل به آمریکا اجازه ورود به خاک سوریه را داد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ترور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها