بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود 30 درصدی دام‌های مناطق زلزله زده استان تلف شده باشند.
تدبیر24»مجید همتی با اشاره به آمار اتلاف دام های مناطق زلزله‌زده استان اظهار کرد: وجود لاشه دام‌های تلف شده در منطقه منجر به آلودگی های زیست محیطی و شیوع بیماریهای قابل انتقال به انسان می شود.

وی اضافه کرد: اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تمام توان خود را برای حفظ باقی مانده جمعیت دامی با انجام عملیات ضدعفونی، واکسیناسیون و دیگر اقدامات لازم و همچنین دفن بهداشتی لاشه ها به منظور تامین سلامت مردم منطقه با اعزام اکیپ های دامپزشکی به کار گرفته است.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 17 اکیپ دامپزشکی برای این منظور به مناطق زلزله زده اعزام شده، تصریح کرد: باید هرچه سریعتر نسبت به دفن بهداشتی لاشه های تلف شده اقدام کرد که در این راستا ادارات کل دامپزشکی استانهای معین استان کرمانشاه نیز برای اعزام اکیپ های خود اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز حتما از آنها مساعدت خواهیم گرفت.

وی با ابراز تاسف و همدردی با مردم و آسیب دیدگان، از آنها خواست تا برای دفن بهداشتی تلفات دام های خود از توان نظارتی کارشناسان دامپزشکی بهره بگیرند و مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند تا در اسرع وقت نسبت به دفن بهداشتی دام ها اهتمام ورزند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها