بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۹۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز و فردا خبر داد.

تدبیر24»حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن پیش‌بینی کیفیت هوای تهران اظهار کرد: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا برای امروز نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در اکثر مناطق پایتخت است و پیش‌بینی می‌شود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا فردا (۲۵ آبان ماه)همچنان در شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس باقی بماند.

وی افزود: در شرایط فعلی کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۱۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد شرایط جوی تهران گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با تداوم شرایط جوی نسبتا پایدار در امروز تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، این شرایط در روزهای پنجشنبه و جمعه کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد: دمای تهران طی روزهای پایانی هفته کاهش نسبی خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها