بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
بخشی خانیکی در گفتگو با تدبیر24:
تدبیر24»غلامرضا بخشی خانیکی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور به خبرنگار تدبیر24 گفت: پتانسیل دانشگاه پیام نور در صورت مهیا شدن شرایط به مراتب بیشتر است. وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر با روند کاهش جذب دانشجو در تمام دانشگاهها روبرو بوده ایم تأکید کرد دانشگاه پیام نور به نحو مناسبی این روند را مدیریت کرده است و شروع حرکت به سمت یک دانشگاه کار آفرین را به صورت مطلوبی طی می کند. حضور 4000 عضو علمی و حدود 10 هزار نفر کادر اداری بیانگر گستردگی خدمات این محموعه علمی کشور است. بخشی خانیکی در ادامه افزود تا پایان آبان ماه 1396 پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی انجام می گردد و متقاضیان می توانند با مراجعه به هریک از مراکز و واحدهای سراسر کشور ثبت نام نمایند همچنین متقاضیان می توانند  اطلاعات تکمیلی از طریق پورتال دانشگاه پیام نور و سایت سازمان سنجش مطالعه نمایند.


رئیس بخش مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه کاهش تعداد دانشجو باعث نگرانی پرسنل این دانشگاه شده است که مبادا دانشگاه تصمیم بر تعدیل نیرو گرفته شودگفت: تا آنجا که بنده مطلع هستم چینین تصمیمی وجود ندارد و مجموعه مدیریتی دانشگاه در تلاش بر رفع این نگرانی بوده و هستند. وی در بخش دوم سوال که راهکار شما برای خروج از این بحران چیست اضافه کرد معتقدم برای آنکه یک دانشگاه به وظیفه اصلی خود بتواند عمل کند باید فضایی پرنشاط  و آرام برای سه بازوی خود یعنی اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان مهیا کند که ساماندهی نیروها و تبدیل وضعیت پرسنل در شرایط کنونی یک امر ضروری است و همه بدنه پرسنل پیام نور با یک ساماندهی برنامه ریزی شده که تاکنون نیز در دستور کار بوده است از این دغدغه خاطر رها شوند. بنده هم مانند سایر مدیران با تعدیل نیرو مخالف هستم.

تنظیم : م.م محمدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها