بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
رئیس جمهوری عراق و معاون وی خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی این کشورش در موعد مقرر آن شدند.
تدبیر24»فؤاد معصوم، رئیس جمهوری عراق و نوری مالکی، معاون وی خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی در زمان مقررش  شدند.

ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که فؤاد معصوم در بغداد با نوری مالکی دیدار کرد و طی این دیدار دو طرف به بررسی تحولات سیاسی عراق و منطقه و همچنین راه‌های پیروزی نیروهای مسلح عراق علیه گروه تروریستی داعش پرداختند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است که معصوم و مالکی با محوریت ضرورت تقویت وحدت ملی و دعوت از بغداد و اربیل برای آغاز گفت‌وگو جهت فیصله دادن به بحران کنونی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس جمهوری عراق و معاون وی بر اهمیت تقویت اعتماد میان گروه‌های سیاسی بر اساس تفاهم‌ها و پایبندی به قانون اساسی عراق تاکید کردند.

پارلمان عراق در ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی برگزاری انتخابات پارلمانی در پانزدهم ماه مه ۲۰۱۸ را تصویب کرد.

در همین حال، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق نیز تاکید کرد، برخلاف سخنانی که برخی از سیاست‌مداران مطرح می‌کنند، انتخابات در موعد مقرر آن برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها