بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
رهبر کره شمالی با هدف افزایش کنترل بر جمعیت این کشور هرگونه شادی کردن را برای مردم منع کرده است.
تدبیر24»براساس اطلاعات به دست آمده که به قانونگذاران کره جنوبی ارائه شد، این اقدام از سوی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با هدف جلوگیری از تاثیر تحریم‌های اقتصادی تحمیل شده بر این کشور صورت گرفته است.

تحریم‌ها علیه کره‌شمالی در پی ادامه برنامه‌های موشکی و اتمی این کشور اعمال شده است.

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی گزارش داد: پیونگ یانگ تجمع مردم را برای نوشیدن، آواز خواندن و سایر تفریحات ممنوع کرده و کنترل خود را بر اطلاعات خارجی تقویت کرده است.

این اقدامات از سوی کره شمالی شرایط زندگی را برای شهروندان این کشور که تحت کنترل دولت سخت‌گیر زندگی می‌کنند، بدتر می‌کند.

این ممنوعیت چند ماه پس از آن اعمال شده که فستیوال آبجو پیونگ یانگ در بحبوحه گزارش‌ها درباره خشکسالی لغو شد.

مقام‌های اطلاعاتی کره جنوبی همچنین در حال بررسی و نظارت نشانه‌هایی از آزمایش موشکی جدید از سوی کره شمالی هستند.

این آژانس اطلاعاتی در کره جنوبی همچنین گزارش داده است: ماموران آژانس از نزدیک تحولات کره شمالی را نظارت می‌کنند چون این احتمال وجود دارد که این کشور بتواند موشک بالستیکی را در سال جاری میلادی و تحت عنوان پرتاب ماهواره‌ای آزمایش کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، کره شمالی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها