بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
بازتاب سخنان رئیس‌جمهور در رسانه‌های خارجی؛
در پی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه تروریستی، در بوکمال رقم خورد؛ رئیس‌جمهور کشورمان نیز در سخنانی روز سه‌شنبه پایان داعش را اعلام کرد.
تدبیر24»خبرگزاری رویترز در این‌باره گزارش داد: حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران روز سه‌شنبه در یک سخنرانی اعلام کرد که داعش پایان یافته است.

ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده ارشد سپاه قدس ایران روز سه‌شنبه در نامه‌ای خطاب به رهبری این کشور پایان داعش در عراق و سوریه را اعلام کرد.

هفته گذشته رسانه‌های ایران تصاویر و ویدئوهایی از حضور قاسم سلیمانی در شهر البوکمال منتشر کردند، جایی که گفته می‌شود آخرین منطقه‌ای بود که از کنترل داعش خارج و باز پس گرفته شد.

همچنین خبرگزاری تاس با انتشار بخش‌هایی از صحبت‌های حسن روحانی گزارش داد: رئیس‌جمهور روحانی با بیان اینکه داعش یک گروه تروریستی بود که توسط قدرت‌های جهانی و برخی کشورهای منطقه پشتیبانی و تقویت می شد، پایان داعش در سوریه را اعلام کرد.

روحانی در اظهارات خود از تمامی رزمندگان اسلام، دیپلمات‌ها، دولت و ملت ایران، رهبری ایران، نیروهای مسلح و مردم سوریه و ایران به دلایل تلاش‌هایشان برای حذف این گروه تروریستی که به گفته وی چیزی جز شرارت و رنج به همراه نداشتند، تشکر و قدردانی کرد.

خبرگزاری ترند نیز در گزارشی به اظهارات امروز حسن روحانی پرداخت و نوشت: رئیس‌جمهور ایران با اعلام پایان یافتن داعش به رهبر معظم ایران، نیروهای نظامی عراق، سوریه و لبنان و مردم این کشورها برای مبارزه‌شان با گروه تروریستی داعش تبریک گفت و شکست داعش را یک دستاورد بزرگ نامید.

وی در ادامه به نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه اشاره کرد که قرار است به زودی در سوچی برگزار شود.

روزنامه دیلی میل در گزارش خود نوشت که حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران نابودی گروه تروریستی داعش را روز سه‌شنبه در جریان یک سخنرانی در تهران اعلام و تاکید کرد که نیروهای داعش توسط قدرت‌های جهانی و برخی کشورهای منطقه پشتیبانی و تغذیه می شدند.

ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران یا همان نیروهای فرامرزی ایران نیز صبح امروز پیامی خطاب به رهبری این کشور نابودی داعش در عراق و سوریه را اعلام کرد.

نشریه سان، نیوزویک، بیزینس ایسنایدر، ایندیپندنت، شبکه سی‌ان‌بی‌سی، خبرگزاری البوایه از جمله دیگر رسانه‌هایی بودند که اظهارات رئیس‌جمهور کشورمان را با عنوان اعلام نابودی داعش منتشر کردند.

برچسب ها: تدبیر24 ، پایان داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها