بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
سخنگوی سخنگوی انصارالله یمن تصریح کرد، نابودی داعش و سقوط دولت خرافه آن‌ به واسطه آزادسازی بوکمال سوریه و پاکسازی شهر راوه عراق را به این دو کشور برادر خود یعنی سوریه و عراق تبریک می‌گوییم.
تدبیر24»محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن ضمن تبریک به دو کشور سوریه و عراق برای آزادسازی شهر بوکمال سوریه و پاکسازی شهر راوه عراق اعلام کرد، آنچه این دو کشور در این پیروزی‌ها محقق کردند آمریکا و نمایندگانش را ناامید کرد  چراکه آنها از طریق این گروه تکفیری به دنبال اجرای نقشه‌های خود بودند.

وی افزود: این مرحله مستلزم بیداری و تلاش است و همه باید از تجربه همکاری مشترک بین ملت‌ها از طریق آنچه هم‌پیمانان سوریه ارائه کردند استفاده کنند. این هم‌پیمانی موجب نابودی هجمه تکفیری، صهیو- آمریکایی شد.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: تقویت امنیت و ثبات منطقه‌ای و بازگرداندن عزت و کرامت ملت‌های منطقه به آنها نیاز به تمیز دادن دوست از دشمن دارد و آن از طریق تجربه همکاری مشترک در سوریه با مشارکت جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان و بقیه گروه های آزادیبخش مشخص است که با همبستگی یکدیگر و فداکاری‌های بسیار نقش مکملی برای ارتش سوریه ایفا کردند و توانستند بلای نازل شده بر کشور سوریه را رد کنند تا این کشور عقیده قومی و طرح آزاد بخشی خود حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد، امت اسلامی صفحه سیاه تاریخ خود را به امید پیروزی‌های دیگر می‌بندد تا به آزادسازی کل فلسطین برسد و در این راستا ملت‌های منطقه باید با قدرت در مقابل رژیم‌های موجود که به دنبال نابودی مساله فلسطین هستند بایستند.

عبدالسلام ادامه داد: ما در یمن به مقاومت در برابر تجاوزات عربستانی - آمریکایی ادامه می‌دهیم تا تاکید کنیم این تجاوز و خصومت خطری نه تنها برای یمن بلکه خطری برای کل اسلام است. این خصومت ارتباط مستقیم محرمانه و علنی با دشمن اسرائیلی دارد و چراکه در برابر این طرح و محاصره یمن سکوت اختیار کرده است.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: ادامه خصومت نظام سعودی علیه یمن با مشارکت رژیم نظام امارات و بقیه کشورهای هم‌پیمان آنها حدوداً به ۱۰۰۰ روز رسیده به طوریکه مرتکب جرایمی بدتر از جرایم داعش شده‌اند. این رژیم‌ها به دنبال خصومت علیه یمن با توطئه‌چینی بین‌المللی و حمایت بین‌المللی هستند تا مانع از دستیابی ملت یمن به کشوری با حاکمیت بدور از هرگونه قیمومیت و وابستگی شوند.

سخنگوی انصارالله در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر بر حق خود در ادامه مقابله با هرگونه تجاوز با هرگونه ابزار موجود تاکید می‌کنیم و از ملت می‌خواهیم از ارتش و کمیته‌های مردمی حمایت و پشتیبانی کنند و از یگان موشکی می‌خواهیم زرادخانه‌های بالستیک دفاعی خود را تقویت نموده تا به دشمن در عمق خانه‌اش برسند و به این ترتیب به جرایم، کشتارها و محاصره وحشیانه آن پاسخ داده شود. هچنین تاکید می‌کنیم بیانیه قاهره و آنچه از نشست وزیران خارجه عرب بیرون آمد مردود است و ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم. میدان تضمین‌کننده واکنش به آن است. همزمان می‌گوییم رژیم سعودی خطری جدی بر امنیت و ثبات منطقه است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها