بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
رئیس‌جمهوری روسیه درباره آخرین تحولات بین‌المللی و در رأس آن مسائل سوریه با رهبران آمریکا، عربستان، مصر و رژیم صهیونیستی تلفنی گفت‌وگو کرد.
تدبیر24»تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، ملک سلمان، پادشاه عربستان، عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار اخیر وی با بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در سوچی صورت می‌گیرد.

کرملین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، پوتین در تماس تلفنی خود با ترامپ، تأکید کرده است که مسکو برای تحقیق راهکار مبتنی بر سازش سیاسی بلندمدت در سوریه آمادگی دارد.

رهبران آمریکا و روسیه در گفت‌وگوی تلفنی خود درباره مسائل و مشکلات سوریه و پایان دادن به عملیات نظامی مقابله با تروریست‌ها در این کشور رایزنی کردند.

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی کرملین منتشر شد، پوتین در این تماس تلفنی تأکید کرد، قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد و توافق‌های حاصل شده در آستانه در کنار بیانیه مشترکی که روسای جمهوری آمریکا و روسیه در یازدهم نوامبر صادر کردند، اسناد کلیدی برای احیای صلح در سوریه محسوب می‌شود.

دو طرف همچنین درباره ضرورت توجه به حاکمیت، استقلال و یکپارچگی ارضی سوریه و تحقق سازش سیاسی در این کشور تأکید کردند.

روسای جمهور آمریکا و روسیه امروز تلفنی در مورد موضوعات بین‌المللی از جمله ایران، بحران سوریه و مناقشه اوکراین گفت‌وگو کرده‌اند.

رئیس‌جمهوری روسیه در این تماس تلفنی همچنین نتایج دیدار اخیر خود با بشار اسد را به همتای آمریکایی خود اطلاع داد و در این زمینه گفت که رئیس جمهوری سوریه بر تعهد خود در قبال فرایندهای سیاسی و اصلاحات در قانون اساسی تاکید کرده است.

کاخ سفید نیز اعلام کرد، روسای‌جمهوری آمریکا و روسیه در مورد موضوعات بین‌المللی از جمله ایران، بحران سوریه و مناقشه اوکراین گفت‌وگو کرده‌اند.

از سوی دیگر، خبرگزاری رویترز از تماس تلفنی پوتین با پادشاه عربستان خبر داد.

در این تماس تلفنی دو طرف علاوه بر رایزنی در خصوص مسائل سوریه، بر اهمیت هماهنگ‌سازی اقدامات ریاض و مسکو در بازارهای انرژی تاکید کردند.

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیز از گفت‌وگوی پوتین با رهبران رژیم صهیونیستی و مصر با محوریت آخرین تحولات سوریه خبر داد.

کرملین اعلام کرد، پوتین در تماس تلفنی خود با نتانیاهو درباره مناطق تنش‌ زدایی در جنوب سوریه به رایزنی پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری روسیه همچنین در خصوص افزایش همکاری‌های میان دو طرف ابراز تمایل کرده‌اند.

برچسب ها: تدبیر24 ، سوریه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها