بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
دبیر هیات جودو خوزستان با اشاره عدم بازگشت محمد رشنونژاد، ملی‌پوش خوزستانی پس از پایان رقابت‌های گرند پری هلند به کشور، گفت: هنوز پناهندگی او قطعی نیست و امیدواریم که به ایران برگردد.

تدبیر24»محمد مهرافشار در گفت‌وگو با ایسنا ، درخصوص عدم بازگشت رشنونژاد همراه با تیم ملی به ایران، اظهارکرد: روز گذشته (دوشنبه) فدراسیون با ما تماس گرفت و شماره تلفنی از خانواده رشنونژاد را خواست که وقتی  دلیل را پرسیدیم گفتند که او پس از پایان رقابت های گرند پری هلند، همراه با تیم ملی به ایران برنگشته است.

وی بیان کرد: گویا رشنونژاد در سالن مسابقات با دو فرد ناشناس در ارتباط بوده که یکی از این افراد، جودوکار قدیمی ایران بوده که در گذشته از کشور رفته است. وقتی که تیم ملی  در کشور هلند برای خرید به بازار می‌رود، رشنونژاد در حین خرید ناپدید می‌شود و دیگر به هتل بر نمی‌گردد.

دبیر هیات جودو خوزستان گفت: اعضای تیم ملی به ایران برگشته‌اند ولی آقای رودکی، سرپرست تیم ایران در هلند مانده است و همراه با سفارت ایران در این کشور به دنبال پیدا کردن رشنونژاد هستند و فعلا خبری از او نیست.

وی گفت: خانواده رشنونژاد هم از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند و اکنون پیگیر هستند که او خودش را در هلند به سفارت ایران یا رودکی معرفی کند و همه چیز ختم به خیر شود.

مهرافشار بیان کرد: هنوز پناهندگی او قطعی نیست و امیدواریم که به ایران برگردد. رشنونژاد متولد 73 است و می‌تواند در دو المپیک، تیم ملی ایران را همراهی کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها