بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از صعود با این تیم به جام جهانی از سمت خود کناره گیری کرد.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا موفق شد به سختی جواز حضور در جام جهانی 2018 روسیه را به دست آورد و با شکست دادن هندوراس راهی جام جهانی شود. آنژه پوستج اوغلو، سرمربی 52 ساله تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا که اصالت یونانی دارد، بعد از این موفقیت از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این مربی پیش تر موفق شده بود تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا را به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا که به میزبانی "کانگروها " بود، برساند.

پوستج اوغلو بعد از کناره‌گیری کردن از تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا، گفت‌: برای من افتخار بزرگی بود که هدایت تیم‌ ‌ملی استرالیا را بر عهده داشته باشم ولی زمان آن رسیده بود که این تصمیم را بگیرم. فکر می‌کنم که در بهترین زمان ممکن، بهترین تصمیم را گرفتم و از تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا خداحافظی کردم.

باید ببینیم که تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا چه مربی را برای جام جهانی 2018 روسیه انتخاب خواهد کرد. با توجه به این که تقریبا هفت ما تا جام جهانی فرصت باقی‌ مانده است، به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال استرالیا باید هر چه‌ سریع‌تر سرمربی خودشان را انتخاب کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، اوغلو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها