بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
ظریف با اشاره به شایعه حضور اسرائیل در دور بعدی مذاکرات گفت: مذاکره‌کنندگان ایرانی در اتاقی که نماینده رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشد وارد نمی‌شوند.
به گزارش تدبیر24: وزیر امور خارجه با اشاره به شایعه حضور اسرائیل در دور بعدی مذاکرات به فارس گفت: مذاکره‌کنندگان ایرانی در اتاقی که نماینده رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشد وارد نمی‌شوند.وزیر امور خارجه با اشاره به شایعه حضور اسرائیل در دور بعدی مذاکرات گفت: مذاکره‌کنندگان ایرانی در اتاقی که نماینده رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشد وارد نمی‌شوند.

محمدجواد ظریف امروز در حاشیه دیدارهای خود با علما و مراجع تقلید در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه حضور نماینده رژیم صهیونیستی در دور بعدی مذاکرات اظهار داشت: این رژیم به اعتقاد جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین خطر منطقه‌ای و بین‌المللی است و به یقین در مذاکرات حضور نخواهد داشت.

وی افزود: مذاکره‌کنندگان ایرانی در اتاقی که نماینده رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشد وارد نمی‌شوند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه قدرت‌های جهانی به جای فشار بر ایران باید به دنبال خلع سلاح رژیم صهیونیستی باشند عنوان داشت: در این صورت شاهد منطقه‌ای عاری از سلاح‌های کشتار جمعی خواهیم بود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی سلاح‌های شیمیایی و هسته‌ای در اختیار دارد در حالیکه این نوع سلاح‌ها هیچ امنیتی ایجاد نمی‌کنند و در عین حال به خطر در منطقه دامن می‌زنند.

ظریف در ادامه به دیدارهای خود با علما و مراجع تقلید اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قرار بود دو ماه قبل به قم سفر کنم ولی کمردرد مانع از این امر شد؛ حوزه‌ علمیه و مراجع تقلید نظریه‌پردازان اصلی علوم انسانی و اسلامی ما هستند به همین دلیل باید از رهنمودهای آنها استفاده شود.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه در مذاکرات بین‌المللی نمی‌توان همواره لبخند زد گفت: در مورد اختلاف میان آنچه کشورهای طرف توافق با ایران از این مسئله عنوان کرده‌اند باید گفت گروه‌های فشاری در میان آنها وجود دارند که ناچار به جلب رضایت آنها هم هستند.

وی با اشاره به فرصتی که برای جلب اعتماد مردم ایران نسبت به کشورهای غربی فراهم شده تصریح کرد: حقیقت این است که ملت ما به غرب بی اعتماد هستند.

ظریف همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نقش ایران در سطح بین‌المللی برای حمایت از مسلمانان و شیعیانی که زیر ستم دیگران هستند گفت: دشمنان دو پروژه اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی را به صورت تنیده در هم پیاده می‌کنند تا به اهداف استکباری خود دست یابند به همین دلیل جمهوری اسلامی تلاش می‌کند این توطئه‌ها را خنثی و در حد توان از حقوق مسلمانان دفاع کند.

وزیر امور خارجه برنامه‌های دولت یازدهم در زمینه هم‌افزایی میان مسلمانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به حضور در مجامع بین‌المللی، خنثی کردن تبلیغات خارجی، استفاده از تمام ابزارها در روابط دو و چندجانبه اشاره کرد ضمن اینکه نباید در این حوزه‌ها از دیپلماسی عمومی و تنویر افکار عمومی غافل باشیم.

وی تاکید کرد: نباید اجازه داد دشمنان چهره‌ای غلط از مسلمانان و شیعیان را در سطح جهان ترویج کنند زیرا هر جا به مسلمانان ظلم می‌شود در کنار آن با دروغ پیروان آیین اسلام را خشونت‌طلب معرفی می‌کنند که البته این مسئله با روح دین مبین اسلام(ص) سازگار نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
دکترحاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
1
ایران بهانه دست دشمن ندهد،حضوریک اسرائیلی درجلسات اشکالی ندارد،بایدازروش نرم برای منزوی کردن اسرائل استفاده کرد.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
0
0
ظریف جان چه با ظرافت همه چیزو بخشیدی تا 5 درصد تحریمها کاسته بشه راستی یک سئوال اگه غنی سازی 20 درصد نبود اگه آب سنگین اراک نبود اگه 19 هزار سانترفیوژ نبود که ببخشی تا آبنبات چوبی گروه 1+5 بگیری چکار میکردی حتما غنی سازی 5 درصدو یا نطنزو می بخشیدی این سیاست جیزی یدهیم تا چیزی بگیریم شما ، باعث میشه یه روزی به خودمون بیایم ببینیم همه چیزو بخشیدیم آخه اون چیزی روهم که بهمون میدن همون حق خودمون که ازمون گرفتن یه ذره بیشتر فکر کنید فقط و فقط یه ذره .
یه وقت با همین سیاست با عربها مذاکره نکنی یا ، چون اونوقت باید فاتحیه خلیج فارسو و جزایرشو بخونیم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها