بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۹۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
گفته می‌شود مدافع ملی‌پوش آبی‌ها به دلیل مصدومیت تا نیم‌فصل قادر به همراهی استقلال نیست.
تدبیر24»در جمع ملی‌پوشان استقلال فقط روزبه چشمی است که شرایط مساعدی دارد، چه به لحاظ جسمانی و چه به لحاظ مسائل فنی. امید ابراهیمی و وریا غفوری دیگر ملی‌پوشان استقلال مدت‌هاست که روی فرم نیستند یا به دلیل مصدومیت یا افت فنی. حداقل شرایط بازی این 2 بازیکن در تیم باشگاهی‌شان با شرایط‌شان در زمان حضور در تیم ملی متفاوت است و همین تفاوت باعث شده شایعاتی درباره آن‌ها ایجاد شود.

این‌که امید ابراهیمی دیگر آن بازیکن جنگنده و درگیر‌شونده در میانه میدان استقلال نیست شاید بی‌ارتباط با مصدومیت نسبتا شدیدش و احتیاط پیشه کردنش نباشد اما برخی هم معتقدند این بازیکن نگران از دست دادن جایگاهش در تیم ملی با مصدومیتی جدید است و از این‌رو در بازی‌های باشگاهی با احتیاط خاصی بازی‌ می‌کند. مصدومیت دوباره و از دست دادن تیم ملی به معنای از دست دادن جام‌جهانی است و شاید اگر این‌گونه به موضوع نگاه کنیم بتوانیم به ابراهیمی یا هر ‌ملی‌پوش دیگری که مصدومیتی طولانی را پشت سر گذاشته‌، حق بدهیم که چنین محتاط شود. وریا غفوری که فصل گذشته را با مصدومیت‌های سریالی پشت سر گذاشت، در فصل جاری هم چند بار مصدوم شده و حالا دوباره آسیب دیده، آن هم در اردوی تیم ملی. در‌واقع این بار مصدومیت وریا سوغات کی‌روش است برای شفر و استقلال و گویا آسیب‌دیدگی مدافع ‌ملی‌پوش آبی‌ها‌ جدی است.


وریا که بازی تیمش در هفته دوازدهم مقابل نماینده خراسان را از دست داده، برای بازی با گسترش فولاد هم نمی‌رسد و ظاهرا این قصه سر دراز دارد. با توجه به تورم زانوی وریا، او باید صبر کند تا پس از خوابیدن التهاب زانویش عکس ام‌آر‌آی بگیرد تا میزان و شدت مصدومیت و زمان دوری‌اش از میادین مشخص شود. به نظر می‌رسد مدافع ‌ملی‌پوش آبی‌ها تا نیم‌فصل قادر به همراهی استقلال نیست و شفر باید در برنامه‌های تاکتیکی‌اش تجدید نظر کند و به فکر جانشین وریا باشد.
برچسب ها: تدبیر24 ، شوک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها