بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
ساختمان وزارت راه مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در پی انتشار مصاحبه‌ای با عنوان سوداگران مهر در شماره ۱۳۹ هفته‌نامه حمل و نقل اعلام كرد: «از آنجا که وزیر راه و شهرسازی مطلقا هیچ گفتگویی اعم از تلفنی و یا حضوری با خبرنگاران آن نشریه بعد از وقوع زلزله ازگله- کرمانشاه نداشته‌اند، این گفتگو تکذیب می شود.»
تدبیر24» متن تكذیبیه مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس مسعود ذهبیون

مدیرمسئول محترم هفته‌نامه حمل‌ونقل

با سلام و احترام

بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در تیتر نخست شماره ۱۳۹ هفته‌نامه حمل‌ونقل در تاریخ دوشنبه ۲۹ آبان با روتیتر «حمل‌ونقل» در گفتگو با عباس آخوندی كم كیفیتی برخی از خانه‌سازی‌های دولتی را بررسی كرد و با تیتر اصلی «سودا گران مهر» بنا بر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها جوابیه زیر ارسال می‌شود.

خواهشمند است دستور مقتضی برای انتشار متن تكذیب مصاحبه نسبت داده‌شده به وزیر راه و شهرسازی وفق قانون مذكور در همان صفحه و ستون را صادر فرمایید.

یادآوری می‌شود در تبصره ۴ ماده مذكور تصریح شده است كه «اقدامات موضوع این ماده و تبصره‌های آن نافی اختیارات شاكی در جهت شكایت به مراجع قضایی نمی‌باشد.» و این حق پیگرد قضایی برای وزارت راه و شهرسازی محفوظ است.

همچنین لازم است به عنوان تیتر نخست شماره آینده هفته نامه (شماره ۱۴۰) ؛ با انتشار مطلبی، از خوانندگان خود به خاطر این اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای پوزش بخواهید و به رسانه‌هایی كه بازنشر این محتوای كذب را انجام داده‌اند، سریعا اطلاع رسانی کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها