بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۱
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن قبل از دیدار حساس برابر موناکو به ستایش از دو ستاره سرشناس تیمش پرداخت.
تدبیر24»در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فرانسه پاری ‌سن‌ ژرمن مهمان موناکو است و این دیدار جدال تیم صدرنشین با تیم دوم جدول رده‌بندی است و سهم به سزایی در مشخص کردن نایب قهرمان نیم فصل دارد.

اونای امری در نشست خبری قبل از این دیدار درباره نیمار و کاوانی، گفت‌: هم نیمار و هم کاوانی از بهترین‌های فوتبال اروپا و جهان هستند. آنها بازیکنان بسیار با هوشی هستند و به همدیگر نیاز دارند.

او ادامه‌ داد: دیدار بسیار سختی برابر موناکو پیش رو داریم. آنها نشان داده‌اند که تیم بسیار با کیفیتی هستند و تجربه چنین دیدارهای بزرگی را هم دارند. آنها فالکائو را در اختیار دارند و ما هم کاوانی را. بازی زیبایی برای تماشاگران خواهد شد.

امری در پایان سخنان خود، اظهار کرد: موناکو توانسته امتیازات فصل قبل را تکرار کند اما این ما هستیم که امتیازات بیشتری نسبت به فصل قبل جمع کرده‌ایم. موناکو در ورزشگاه خانگی خود تیمی بسیار قوی است و می‌تواند گل های زیادی به ثمر برساند. آنها مارسی را با شش گل شکست دادند و این نشان می‌دهد که کار سختی برابر آنها داریم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با شش امتیاز بیشتر نسبت به موناکو در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کاوانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها