بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
دختر 16ساله که مدعی است شش سال قبل وقتی که 9سال داشته به مدت دو سال از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفته است دیروز در دادگاه حاضر شد و راز تکان دهنده را برملا کرد.
تدبیر24»راننده سالخورده سرویس مدرسه اما منکر آزار شیطانی این دختر شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک دختر ۱۶ ساله به نام مهناز در دستور کار پلیس قرار گرفت. این دختر که همراه پدر و مادرش به پلیس آگاهی رفته بود، گفت شش سال قبل وقتی که 9 ساله بودم از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفتم.

این دختر در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من کلاس سوم دبستان درس می خواندم، راننده سرویس مدرسه هر روز به دنبال می‌آمد تا مرا به مدرسه ببرد. اما او طی دو سال بعد از مدرسه مرا به خانه اش می برد و آزار می داد.

کلاس سوم تا پنجم را به اجبار پدر و مادرم به مدرسه می رفتم. نمی خواستم به مدرسه بروند اما جرات نداشتم در این باره حرفی به پدر و مادرم بزنم. پدر و مادرم فکر می کردند راننده سرویس مرد خوبی است. به همین خاطر دوسال سکوت کردم و وقتی کلاس پنجم را به پایان رساندم دیگر راننده سرویس را ندیدم. اما خاطره دوسال آزار هرگز از ذهنم پاک نمی شود. به همین خاطر به افسردگی مبتلا شدم.

پدر و مادرم مرا برای درمان پیش یک روان شناس بردند و آنجا بود که ماجرا را به روانشناس توضیح داد. حالا بعد از 6 سال که این راز برملا شده آمده ام تا از راننده سرویس مدرسه شکایت کنم. وقتی پزشکی قانونی ادعای این دختر را تایید کرد متهم ۶۴ ساله بازداشت شد.

این مرد میانسال دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیر علنی پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه دختر نوجوان به تشریح جزئیات دو سال آزار شیطانی پرداخت و نشانی های خانه مرد سالخورده را که در آن مورد آزار قرار می گرفت به قضات ارائه داد. متهم اما ادعا کرد بی گناه است.

این مرد گفت من هرگز این دختر را آزار ندادم. فقط یک بار او را به خانه بردم تا کتاب به او هدیه بدهم. حالا هم نمی دانم چرا بعد از شش سال چنین ادعایی را مطرح کرده است.

پدر شاکی گفت: وقتی این ماجرا برملا شد شوکه شدم. من از خانواده سایر بچه هایی که با سرویس این متهم به مدرسه می‌رفتند صحبت کردم و فهمیدم این مرد چند نفر دیگر از بچه‌های مدرسه را نیز آزار داده بود اما خانواده آنها حاضر نشدند از وی شکایت کنند. این مرد یک شیطان است و برای او اشد مجازات می خواهم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کنند.


برچسب ها: تدبیر24 ، دختر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها