بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
روستای دَرَک یکی از روستاهای بکر جنوب سیستان و بلوچستان می باشد که در سواحل مکران قرار دارد.
تدبیر24»بروید به درک! جمله مختصری که همگان را بهت زده می کند. حدودا 6 ماه پیش بود که سفر به درک بواسطه شبکه های اجتماعی کمی از غربت فاصله گرفت و شناخته تر شد. نخل های زیبا، آبی ممتد دریای عمان و شن های روان این روستا شما را قانع خواهد کرد تا بروید به درک!

مردم چابهار در مقابل سوال گردشگرانی که قصد سفر به درک را دارند همیشه تامل می کنند؛ حتی "درک" در بین مردمان چابهار نیز کمتر شناخته شده بود! باید روی نقشه به دقت گشت تا در نزدیکی دریای عمان و 170 کیلومتر بعد از چابهار به درک رسید.

زیبایی درک امروزه بر زبان ها می چرخد؛ حتی جاده ای به مسافت 170 کیلومتر بعد از چابهار خود دلیل زیبایی بیشتر سفر به درک است. درک روستایی که در دورترین نقطه ایران زیبا جای گرفته است.

وقتی از چابهار به سمت روستای درک رهسپار شوید بر زیبایی هایی که می بینید افزوده خواهد شد. جاده فوق العاده خاص و پرتلاطم که از میان کوههای استوار که هر کدام در گذشت زمان و تاریخ این مرز و بوم شکلی زیبا بر خود گرفته اند.

هر چه نزدیک به درک شوید آبی دریا نمایان می شود؛ نخل های سر به فلک کشیده نیز منتظرند تا هیجان مسافران را چند برابر کنند. باران های موسومی، پستی و بلندی های جاده منتهی به درک، دریاچه های قصلی و ... دلیلی است برای سفر به درک!

اینجا درک است؛ نقطه ای که فقط عزم سفر می خواهد تا همه زیبایی ها دنیا یکجا در قاب چشمانتان قرار بگیرد. درک هر چه خوبان دارند را یکجا در خود جمع کرده است. مردمانش همانند ساحلش آرامش خون گرم هستندو آرام؛ تمام زیبایی های که ندیده اید در دورترین نقطه ایران اسلامی خواهید یافت. تقابل بهشت و دوزخ را به راحتی در درک لمس می کنید.

روستای درک زراباد این روزها به دلیل نزدیکی به چابهار بیشتر از پیش مقصد مسافران و گردشگران شده است. در 170 کیلومتری چابهار و در امتداد سواحل مکران، 10 کیلومتر دور تر از زرآباد همه زیبایی جمع شده است تا دلیلی باشد برای سفر به درک!

برچسب ها: تدبیر24 ، بهشت و دوزخ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها