بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
سرخپوشان پایتخت این روز‌ها درگیر تمدید قرارداد با برانکو سرمربی تیم خود هستند.
تدبیر24»موضوع تمدید قرارداد برانکو بحث داغ این روزهای پرسپولیس است . مربی محبوبی که سومین فصل خود را در پرسپولیس سپری می کند و انتهای لیگ هفدهم  قراردادش به پایان می رسد.

طبیعی است که هواداران خواستار ادامه همکاری با پروفسور فوتبال ایران باشند چرا که برانکو در طول 3 سال فعالیت خود در ایران نظم خوبی در پرسپولیس حاکم کرده است و از این تیم  یک مدعی ساخت.

برانکو در اولین حضورش در شرایطی که پرسپولیس روزهای خوبی سپری نمی کرد از درخشان تیم را تحویل گرفت.

در دومین فصل حضور برانکو در پرسپولیس هر چند این تیم روزهای زیادی در قعر جدول به سر می برد اما در نهایت با تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست داد تا شاگردان ویسی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

برانکو در سومین حضورش در پرسپولیس توانست این تیم را قهرمان کند. سرخپوشان پایتخت با درایت برانکو حریفان خود را یکی پس از دیگری در هم کوبیدند و جام قهرمانی  را بعد از سال ها بدست آوردند.

البته برانکو قراردادش تا پایان فصل جاری است و این فصل هم این مربی تا نیمه های راه را به خوبی طی کرده و پرسپولیس  با یک بازی کمتر در صدر جدول تکیه زده است. به طوری که منتقدان و موافقان همگی تیم سرخ پوشان پایتخت را شایسته قهرمانی می دانند . به همه این مسائل حضور پر قدرت پرسپولیس در آسیا و رسیدن به جمع 4 تیم را هم اضافه کنید. موضوعی که هواداران سال ها حسرت آن را می خوردند.

چه بسا اگر بحث میزبانی های ظالمانه در کشور بی طرف نبود در آن صورت پرسپولیس به قهرمانی هم می رسید. این روزها هواداران از مسئولان پرسپولیس توقع دارند که قرارداد برانکو تمدید شود.

این مربی کروات شرط هایی گذاشته که منطقی است و کسی نمی تواند او را به بازار گرمی متهم کند. او توقع افزایش 20 درصدی حقوقش را دارد و اینکه مطالبات مالی اش  تسویه شود. همچنین او دوست دارد که بازیکنان دلخواهش در تیم حفظ شوند. گویا باشگاه با شروط برانکو موافقت کرده است و مشکلی در این زمینه ندارد.

اگر اتفاق غیر منتظره رخ ندهد طی روزهای آینده شاهد مراسم تمدید قرارداد با پروفسور هستیم. برانکو به هر مقامی در لیگ داخلی رسید فقط پازل افتخاراتش با قهرمانی در آسیا تکمیل می شود. به طور حتم برانکو خودش هم می داند کسب قهرمانی در آسیا می تواند او را به محبوبیتی فراتر از سلطان و شهریار در پرسپولیس برساند.

شنیده ها حاکی از آن است که برانکو نیم نگاهی به نیمکت تیم ملی ایران را  دارد چرا که بعد از جام جهانی 2018 شنیده است کارلوس کی روش پرتغالی بعد از روسیه از ایران می رود.

برانکو قرار است بعد از بازی با ذوب آهن تکلیف قراردادش را با پرسپولیس مشخص کند تا با خیال راحت تعطیلات نیم فصل را سپری کند.

گرشاسبی سرپرست موقت پرسپولیس هم می داند که در صورت تمدید قرارداد برانکو می تواند در میان هواداران مدیر محبوب لقب بگیرد.


برچسب ها: تدبیر24 ، برانکو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها