بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در خصوص نحوه برگزاری مراسم 16 آذر دستورالعملی به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صادر شده است تا با سعه صدر و تحمل بیشتری با دانشجویان برخورد کنند و بتوانیم گردهمایی‌ها، همایش‌ها و جلسات مختلفی داشته باشیم.

تدبیر24»دکتر فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص ارزیابی از فعالیت‌های معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در دولت یازدهم اظهار کرد: ما نمی‌توانیم نتیجه ارزیابی خودمان را از خود اعلام کنیم و دانشجویان باید در این رابطه میزان رضایتمندی خود را از فعالیت‌های ما در سال‌های اخیر اعلام کنند.

وی ادامه داد: بهترین ارزیابی را از فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دانشجویانی می‌توانند داشته باشند که در دولت دهم در دانشگاه‌ها وارد شده‌اند و در دولت یازدهم نیز مشغول به تحصیل بوده‌اند و اکنون در آستانه فارغ‌التحصیلی هستند. باید از آن‌ها پرسید که در این 4 سال ارزیابی آن‌ها از کارهایی که در وزارت بهداشت انجام داده‌ایم، به چه صورت بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت افزود: در دوره جدید در دولت دوازدهم تمرکز انرژی را روی دانشگاه‌ها می‌گذاریم و در حال حاضر نیز بازدیدهای دوره‌ای از دانشگاه‌ها را که آغاز کرده‌ایم و ادامه می‌دهیم تا موجی که از وزارتخانه ایجاد شده است، در دانشگاه‌ها نیز جاری شود.

وی تاکید کرد: عمیق‌تر کردن فعالیت‌ها در حوزه‌های فرهنگی، دانشجویی، کاهش آسیب‌های دانشجویی، مشاوره، تربیت بدنی، تغذیه، خوابگاه‌ها و فعالیت‌های هنری از جمله برنامه‌های این معاونت در دولت دوازدهم است.

فراهانی در پایان در خصوص برنامه‌های معاونت دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دیدار با رییس‌جمهور در روز 16 آذر که احتمالا در یکی از دانشگاه‌های خارج از تهران برگزار می‌شود، از برنامه‌های این معاونت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها