بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
استاندار کرمان گفت: معاون اول رئیس جمهوری که در سفر روسیه حضور دارد، به صورت تلفنی دستور ویژه برای کمک به زلزله زدگان هجدک راور از توابع کرمان را صادر کرد.
تدبیر24»علیرضا رزم حسینی روز جمعه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با وی در جریان اقدام های انجام شده به دنبال زمین لرزه صبح امروز هجدک قرار گرفت.
وی یادآور شد: معاون اول رئیس جمهوری اعلام کرده عصر امروز پس از بازگشت به کشور، در تهران گزارش های این حادثه و میزان آسیب ها را بررسی کرده و دستورهای لازم را صادر خواهد کرد.
استاندار کرمان تاکید کرد: معاون اول ریاست جمهوری به وزرای مربوطه دستور ویژه ای برای رصد وضعیت زلزله زدگان در هجدک راور داده است.
ستاد مدیریت بحران استان کرمان بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه در استانداری کرمان و به ریاست استاندار تشکیل شده و همچنان ادامه دارد.
گروهی از سوی استاندار کرمان به منظور بررسی خسارت این حادثه با بالگرد به منطقه اعزام شده است.
تجربه های تلخ زلزله های بم و زلزله اخیر کرمانشاه به هراس و ترس مردم از این حوادث غیر مترقبه افزوده و این موضوع موجب شده که ماندن در خیابان ها و بوستان ها را با وجود سرمای هوا به بودن در منازل ترجیح دهند.
هراس از زمین لرزه در بین ساکنان آپارتمان ها مشهودتر است و این موجب شده که ساکنان این واحدها با خودرو به سمت منازل همکف اقوام و مکان های امن حرکت کنند.
ازدحام در پمپ های بنزین و جایگاه های عرضه گاز CNG نیز به خوبی در سطح شهر کرمان مشهود است و تاکنون مشکلی در عرضه این فرآورده های سوختی وجود نداشته است.
با وجود اینکه پس لرزه های زمین لرزه صبح امروز هجدک ادامه دارد، مسئولان مربوطه و ستاد مدیریت بحران استان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی را دارند.
ترس از زلزله هجدک کرمان 38 نفر را راهی مراکز درمانی کرد.
زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر ساعت 6:2 دقیقه صبح جمعه هجدک کرمان را لرزاند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها