بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
باشگاه بارسلونا با توجه به جدایی ماسکرانو در تابستان به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای این ستاره آرژانتینی است.
تدبیر24»خاویر ماسکرانو، یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌آید که از لیورپول به این تیم پیوست. ماسکرانو فصل آخر حضور خود در بارسلونا را پشت سر می‌گذارد. او جایگاه خود را در ترکیب اصلی آبی‌ اناری‌ها از دست داده و در بیشتر بازی‌های نیمکت نشین است.

سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد که بارسلونا جایگزین ماسکرانو را انتخاب کرده و او کسی جز کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی نیست.

کولیبالی فصل قبل در ترکیب بهترین های سری A قرار گرفت و مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت. باشگاه ناپولی رقم فروش این ستاره خود را 50 میلیون یورو اعلام کرده و باید دید که آیا بارسلونا حاضر است که چنین رقمی را پرداخت کند یا نه.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها