بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب های اخیر AFC در مراسم معرفی برترین های قاره عذرخواهی کرد.
به گزارش تدبیر24، علی کفاشیان در گفت وگو با ایسنا از عذرخواهی دبیرکل AFC از ایران به خاطر انتخاب نشدن در هیچ کدام از بخش‌های بهترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: الکسی سوسی دبیرکل AFC نامه‌ای برای بنده نوشته و به فدراسیون آمده که در آن از ما به خاطر این‌که به‌رغم شایستگی در هیچ کدام از بخش‌ها به عنوان بهترین انتخاب نشدیم، عذرخواهی کرده است. من این نامه را به روابط عمومی می‌دهم تا آن را در سایت فدراسیون منتشر کند. همان‌طور که گفتم یک سری از کمیته‌های AFC این انتخاب‌ها را انجام می‌دهند که چندان تمایلی به انتخاب شدن ایران ندارند. ما هم ناراحت نیستیم و به راهمان ادامه می‌دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال که امروز (شنبه) در مراسم تشییع جنازه داوود نصیری مدرس و پیشکسوت داوری هم شرکت کرده بود، درباره شخصیت آن مرحوم نیز به ایسنا گفت: نصیری کسی بود که خیلی از اولین‌ها به نام او زده شده است. اولین داور، اولین نویسنده ورزشی، اولین مدرس و... . او فرد بسیار زحمت‌کشی بود. من همیشه ارادات خاصی نسبت به او داشتم. پیش من می‌آمد، مشاوره هم داشتم. من به خانه او هم رفته بودم. نصیری شخصیتی داشت که بیشتر تنها زندگی می‌کرد و صبر و تحمل بالایی داشت. زمانی برای گرفتن مدال به کنفدراسیون آسیا هم معرفی شد و از AFC جایزه هم گرفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها