بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
سامان آقازمانی، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گزارشگر شد!
تدبیر24»خبرآنلاین نوشت: نشست خبری مسئولان یک شرکت تلویزیونی اینترنتی امروز برگزار شد. در این نشست مسئولان این تلویزیون اعلام آمادگی کردند تا مناظره بین تاج و کریمی را میزبانی کنند. طهرانی مدیر «آیو» می گوید: «از یک منظر ما رقیب و از نگاه دیگر یک مکمل برای صدا و سیما هستیم. ما مجوز صدا و سیما و ارشاد را داریم و تحت نظارت صدا و سیما در پخش‌های زنده فعالیت می‌کنیم.پس از فراخوان صدا و سیما که دو سال قبل صورت گرفت، جزو اولین سامانه‌هایی بودیم که در حوزه تلویزیون اینترنتی شکل گرفتیم. آیو اسپرت در آخرین روزهای سال ۹۵ افتتاح شد و نشست امروز نیز یک نوع آیین اطلاع‌رسانی است. در این تلویزیون اینترنتی به دنبال رفع این محدودیت هستیم که کاربران بتوانند هر محتوایی را در هر زمان و هر مکان تماشا کنند.»

در ادامه سعیدی به عنوان مدیر تولید و تامین محتوای این تلویزیون عنوان کرد:« کار ما از ۲۸ اسفند ۹۵ آغاز شد و ما این رویکرد را داشتیم که رویدادهای خارجی را که کمتر در دسترس عموم قرار دارد، به نمایش بگذاریم. نمی‌خواستیم یک شبکه تخصصی ورزشی باشیم، بلکه رویکرد سرگرمی را در دستور کار داشتیم. برنامه ما این است که مردم یک بسته کامل از ورزش، فیلم و انیمیشن را داشته باشند.»

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم برگزاری مناظره علی کریمی و مهدی تاج در تلویزیون، آیا می‌توانند این مناظره را برگزار کنند؟ گفت:« اگر رئیس فدراسیون حاضر به مناظره باشد، حتماً این کار را خواهیم کرد.»

همچنین جوادزاده با بیان گزارشی از عملکرد ۶ ماه اخیر گفت: ۳۵۰ گزارش مسابقات ورزشی داشته‌ایم که ۲۰۴ مورد فوتبال، ۴۱ مورد بسکتبال، ۳۶ مورد تنیس، ۲۱ مورد والیبال، ۱۴ مورد سوارکاری، ۱۳ مورد بوکس، ۵ مورد دوچرخه‌سواری و ۱۴ مورد نیز سایر رشته‌ها بوده است. در بین گزارشگران و مجریان که در کنار هم می‌نشینند، از داوران بین‌المللی، مربیان، بازیکنان حرفه‌ای و حتی مسئولان فدراسیون‌ها و انجمن ها نیز بهره می‌بریم. برگ برنده ما شیوه و زبان گزارش، تعاملی و سرگرمی بودن است.ضمن اینکه باید بگویم بیشتر گزارشگران ما از کارشناسان حوزه های خودشان هستند.مثلا در بخش فوتبال یکی از گزارشگران ما سامان آقا زمانی است.در حوزه های دیگر هم داوران بین المللی و مربیان برجسته حضور دارند.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها