بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
سرمربی میلان بدشانسی را دلیل تساوی ناامید کننده تیمش برابر بنونتو دانست.
تدبیر24»میلان در نخستین تجربه گتوزو روی نیمکت با تساوی دو بر دو برابر بنونتو متوقف شد. میلان در حالی برابر بنونتو به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد که تا دقایق پایانی با نتیجه‌ دو بر یک پیش بود و جالب این که حریف روسونری در 14 بازی قبلی خود تن به شکست داده بود و این نخستین امتیازی بود که آنها به دست آوردند.

گتوزو، سرمربی  میلان بدشانسی را دلیل اصلی ناکامی تیمش می داند. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: نمی‌توانم بازیکنان را به خاطر این نتیجه‌ سرزنش کنم. آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. گل عجیبی را در دقایق پایانی دریافت کردیم و تنها می‌توانم بگویم که با بدشانسی مواجه شدیم.

او ادامه‌ داد: از بازیکنان تیمم به خاطر تلاش زیادی که در میدان از خود نشان دادند تشکر می کنم. در دیدارهای بعدی باید از نظر بدنی بهتر ظاهر شویم. می‌توانستیم  بهتر از این هم ظاهر شویم. در بعضی از صحنه ها به راحتی توپ را از دست می‌دادیم. بنونتو در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم تلاش زیادی از خود نشان دادند. بنونتو به خاطر گلی که دروازه‌بان این تیم به ثمر رساند نخستین امتیاز خود را به دست آورد. این بدشانسی ما است که چنین گلی را دریافت می‌کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، گتوزو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها