بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی فوتبال در گروه "زندگی" قرار دارد.

تدبیر24»امیر حاج رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار کرد: فوتبال آن‌قدر زیبا است که من نمی‌خواهم لغت "مرگ " را به کار ببرم. باید بگویم این گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم گروه "زندگی" است. زندگی همیشه بر پایه مبارزه است. با وجود این که کار ما بسیار سخت است و شاید از این هم سخت‌تر هم نمی‌شد، اما حوادث فوتبالی همیشه وجود داشته است و ما می‌توانیم به این حوادث امیدوار باشیم.

او افزود: در حال‌ حاضر مسوولان فدراسیون فوتبال این که کارمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بسیار سخت است، نباید برایشان غیر قابل فهم باشد. دیگر باید این مساله را درک کنند تا تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان با آمادگی کامل در جام جهانی حضور داشته باشد. البته شاید بهتر باشد این را بگویم که یکی از نکات بسیار مهم در آماده‌سازی تیم‌ ‌ملی فوتبال بازی با تیم‌های بزرگی باشد تا ملی‌پوشان ایران تجربه بین‌المللی به دست بیاورند. به‌ هر حال در گروهی که قرار داریم من ناامید نیستم و کار را تمام شده نمی‌دانم. در گروه سختی قرار گرفته‌ایم اما باید انگیزه و روحیه لازم را در بین ملی‌پوشان ایجاد کنیم تا در میدان بین‌المللی برای نام و اعتبار ایران بجنگند.

این کارشناس فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که شاگردان کارلوس کی‌روش باید در نخستین گام به مصاف مراکش بروند، گفت‌: اگر در بازی نخست برابر یکی از تیم‌های قدرتمندی هم‌چون پرتغال و یا ‌اسپانیا قرار می‌گرفتیم و ضربه سختی می خوردیم قاعدتا در ادامه‌ رقابت‌ها کار برای‌مان سخت‌تر می‌شد و شاید روحیه‌مان را کاملا از دست می دادیم اما حالا که می‌خواهیم در بازی نخست برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش بازی کنیم امیدوارم که به پیروزی برسیم. البته مراکش را به خوبی نمی‌شناسم چون مدت‌هاست که بازی آن‌ها را ندیده‌ام. اما تا آن‌جایی که می‌دانم آن‌ها نیز تیم خوبی هستند. اگر در بازی اول ضربه سنگینی نخوریم و روحیه‌مان را حفظ کنیم می‌توانیم در ادامه‌ راه موفق‌تر باشیم.

حاج رضایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که عربستان سعودی در ساده‌ترین گروه ممکن قرار گرفته است، گفت‌: به نظر من روسیه اگر میزبان نبود، قطعا در سید یک قرار نمی‌گرفت. آن‌ها تیم قدرتمندی نیستند. بنابراین عربستان در بهترین گروه ممکن قرار گرفته است، اما در مورد گروه ایران نیز باید این را بگویم که اگر نسبت به تیم‌ ‌ملی غیرمنطقی و غیرمنصفانه باشیم و حرف‌های غیرمنصفانه را بخواهیم بگویم نباید این انتظار را داشته باشیم که انتقادات‌مان تاثیر داشته باشد. من معتقدم که باید به منتقد منصف احترام گذاشته شود،  ولی کسانی که انتقادات غیرمنصفانه‌ای را مطرح می‌کنند نباید برای حرف‌شان ارزشی قائل شد. اما نکته حائز اهمیت دیگری که درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران وجود دارد این است که ما از نظر روانی فشاری روی‌مان نیست که این خیلی نکته مهمی است.

برچسب ها: تدبیر24 ، زندگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها