بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
فحاشی دو مرد در بازار منجر به نزاع و قتل یکی از آنها شد.
تدبیر24»ساعت پنج بعدازظهر روز گذشته مأموران کلانتری 113 بازار با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و خبر یک درگیری منجر به قتل را به بازپرس اعلام کردند.

بنابر اظهارات اولیه مأموران، مرد سی ساله‌ای در یک نزاع در مغازه پتوفروشی در خیابان مصطفی خمینی، سید اسماعیل دوم دچار جراحت شده و پس از انتقال به بیمارستان سینا به علت شدت جراحات جان خودش را از دست داده بود.

با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت و یک متهم که درباره این پرونده بازداشت شده بود، پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

متهم این پرونده که 30 سال نام دارد در اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من در خیابان سیروس پتوفروشی دارم و قتل در مغازه من اتفاق افتاده است؛ روز گذشته حدود ساعت 13:30 از مغازه خارج شدم و حدود ساعت 14:30 به مغازه بازگشتم که سعید (کارمندم) گفت مقتول با تلفن مغازه تماس گرفته و به وی فحاشی کرده است.

وی ادامه داد: من با مقتول اختلاف حساب مالی دارم و زمانیکه در مغازه حضور نداشتم او با سعید صحبت کرده و ظاهراً پشت تلفن فحاشی کرده بود که سعید نیز به او فحاشی کرده بود اما من به سعید گفتم تو نباید به مقتول فحاشی می‌کردی.

این متهم در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: در نهایت یک مشتری به مغازه آمد و من به یکی از کارگرانم گفتم نهار بگیرد که او رفت و نهار خرید؛ زمانیکه کارگرم بازگشت مشغول خوردن غذا بودم که ناگهان مقتول وارد مغازه شد و در وسط مغازه با سعید درگیر شد، در این حین ناگهان سعید یک چاقو از زیر لباسش درآورد و به مقتول ضربه زد، سرانجام من و یکی از همسایه‌ها آنها را از هم جدا کردیم که در یک لحظه مقتول روی زمین افتاد و به سعید گفتم با اورژانس تماس بگیرد، در نهایت سعید با اورژانس تماس گرفت و متواری شد.

پس از اظهارات این متهم و با توجه به بازبینی فیلم ضبط شده از هنگام وقوع قتل و عدم دخالت این متهم در مرگ مقتول، بازپرس وی را آزاد کرد و تلاش برای بازداشت سعید ادامه دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، فحاشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها